המסחר בתל אביב ננעל בעליות שערים; פלוריסטם עלתה ב-37%

המסחר בתל אביב נפתח בעליות שערים קלות על רקע הנעילה החיובית אמש בוול סטריט והמגמה החיובית במסחר שמתנהל כעת בבורסות אירופה. המסחר בבורסות המסחר ננעל הבוקר בירידות שערים.

מדד ת"א 25 עלה ב-1.7%, כמו גם ת"א 100. מדד הבנקים זינק 3.1% ומדד התקשורת עלה ב-0.7%. מדד הנדל"ן איבד 0.1% מערכו, ומדד הנפט והגז ירד ב-1%.

מחירי הנפט ממשיכים לעמוד במרכז תשומת הלב העולמית גם היום כאשר מחירי הנפט עולים היום. אמש הגיבו בורסות העולם להודעת רוסיה וסעודיה על הקפאת התפוקות דווקא בירידת המחיר לחבית. הסיבה לכך, בין היתר, היא הציפיה של המשקיעים להודעה על צמצום התפוקה, ולא הקפאתה, כמו גם העובדה שלצד ההקפאה הרוסית-סעודית, איראן נטולת הסנקציות דווקא מתכננת להגביר את קצב ההפקה שלה.

מניית אל-על מגיבה לתנודתיות זו בעלייה של 4.8%, זאת על אף דיווחה אמש לבורסה על איסוף מסמכים ממשרדי חברת הבת שלה, סאן, על ידי חוקרי הרשות להגבלים עסקיים.

מניית חברת פלוריסטם ריכזה עניין במסחר היום ורשמה עליה של 37%, על רקע הודעתה אמש כי חלה התקדמות משמעותית במחקר שהיא עורכת לפיתוח חיסון להתמודדות עם חשיפה לקרינה רדיואקטיבית. הפיתוח הישראלי צפוי לקבל מימון מהממשל האמריקאי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן