המספרים הם העיקר: כמה כסף צוקרברג ישקיע בפייסבוק Home?

נראה כאילו פייסבוק הולכת להטמיע בתודעת הציבור את הממשק החדש – פייסבוק Home – ממשק שהולך להיות מפורסם בכל מקום בזמן הקרוב. צוקרברג צריך להכין מזומנים – פרסום בטלוויזיה ובאנרים באתרים הגדולים הוא לא דבר זול.

עד כמה צוקרברג ישקיע בפרסום של פייסבוק Home? כנראה הרבה. החברה צריכה לוודא שמהלך כזה לא ייכשל ודבר כזה ימדד כמובן על ידי המכירות של מכשיר ה-First של HTC כמו גם על ידי הורדות בחנות של גוגל למתשמשי האנדרואיד.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

מספר המכירות וההורדות יהיה המספר שהתקשורת הכלכלית-טכנולוגית תרצה לשים עליו יד כמה שיותר מהר. אל תתפלאו אם יתפרסמו כבר מספרים על כמות ההורדות ב-24 שעות הראשונות, גם צוקרברג לא יתפלא במקרה כזה אבל הוא חייב לעשות הכל כדי שזה יהיה מספר יפה.

צילום: רויטרס

הפתרון מבחינתו הוא פשוט – תעשה הכל כדי שכולם ידעו על זה. הכל כדי שכולם ירצו להוריד את זה. בעוד ויהיו אנשים שירצו לשמור על הפרטיות ההולכת ומצטמקת יהיו רבים יותר שיוקסמו מהאפשרות החדשה ויורידו אותה, כל עוד הם יודעים מספיק עליה.

גם צוקרברג יודע שאם משתמש מוריד את הממשק החדש ואחרי 5 דק מוחק זה עדיין נרשם כהורדה. שאלת המשתמשים האקטיביים היא שאלה שעולה אחרי כמה חודשים ותיתן לחברה עוד זמן להתארגן אבל בינתיים הדבר הכי חשוב לפייסבוק זה המספר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן