המשבר החשמלי: בטר פלייס מסרה 33 מכוניות בחודש אוקטובר

הדו"ח החודשי של איגוד יבואני הרכב מגלה כי בחודש אוקטובר נמסרו 17,148 מכוניות חדשות, עלייה של כמעט 42% לעומת הנתון הזהה בחודש ספטמבר שעמד על 12,087. עם זאת מתחילת השנה נמסרו 177,771 מכוניות חדשות, ירידה של 8.7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

בחלוקת המסירות על פי יצרניות שמרה יונדאי על המקום הראשון, עם 27,637 מסירות מתחילת השנה, כשהיא רחוקה 200 מכוניות מהנתון המקביל אשתקד. במקום השני נמצאת פורד עם 17,374 כשהיא מכפילה את הנתון המקביל בשנה שעברה. מיד לאחר מכן נמצאת טויוטה עם 16,764. היפניות קיה ומאזדה נמצאות במקום הרביעי והחמישי בהתאמה כאשר קיה מסרה 16,574 ואילו מאזדה מסרה 10,005 מכוניות.

הנתון המעניין העולה מהדו"ח המבוסס על נתוני רישוי של משרד התחבורה הוא כי חברת בטר פלייס מכרה 33 מכוניות חשמליות בלבד בחודש אוקטוברו כי מתחילת השנה מכרה 490 מכוניות בשיתוף עם רנו.

מנכ"ל בטר פלייס החדש, אוון ת'ורנלי | צילום: אהוד כהנים

זהר באלי, סמנכ"ל מכירות בטר-פלייס: "החברה עברה שינויים רבים בחודש האחרון שהשליכו על קצב המכירות. אנו מעודדים מקבלת האמון של המשקיעים שלנו בעתיד החברה ובמודל העסקי שלנו. הם יודעים כמונו, שההשקעה בתשתיות תוכיח את עצמה בישראל ובעולם. אנו לא שבעי רצון מקצב המכירות ונערכים להגביר את הקצב על-מנת לעמוד ביעדים. שביעות הרצון הגבוהה של הלקוחות הקיימים והעניין הרב שלו אנו זוכים בקרב לקוחות פוטנציאליים מבטיחים כי קצב המכירות יחזרו למסלולם במהרה".

בחברה מציינים כי מאחר קיימת התחייבות מצדה להתקנת תשתית טעינה לכל לקוח הרוכש את הרכב, קיים פער בנתונים בין כמות המכירות לכמות המסירות בפועל, כפי שעולה מדו"ח איגוד הרכב.

נזכיר כי בתחילת החודש התחוללה רעידת אדמה בחברת המכוניות החשמליות כאשר דירקטוריון החברה החליט להדיח מתפקידו את המייסד והמנכ"ל שי אגסי, ולהחליפו באיוון ת'ורנלי, ששימש עד היום כמנכ"ל החברה באוסטרליה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן