הנהג הכי משוגע שראיתם: 160 קמ"ש בכבישים המסוכנים בעולם

צריך להיות משוגע כדי לחצות את דרך 100 הפניות בהרי האטלס במרוקו עם רכב, צריך להיות משוגעים יותר כדי לנהוג במהירות של יותר מ-160 קמ"ש בדרך הקארטרה בפטגוניה שבצ'ילה ורק אדם בלתי שפוי יחצה בנסיעה מהירה את המנהרה הצרה גוליאנג שנחצבה על צלע הר בסין. אך ג'נרל מוטורס, אשר משוגעת מספיק כדי לחשוב שהקאדילאק ATS החדשה שלה תוכל לנצח את סדרה 3 של ב.מ.וו, עשתה את כל הדברים הללו רק כדי להוכיח שמכונית הספורט שלה מסוגלת להתחרות בקטגוריה.

באחד הקמפיינים המלהיבים והמסוכנים של העת האחרונה, שלחה יצרנית הרכב נהג לכבישים המסוכנים בעולם וצילמה אותו מסכן את חייו. את התוצאה היא תשדר בסדרת סרטונים קצרים שתפיץ בשבועות הקרובים תחת השם "קאדילאק נגד העולם". התשדיר הראשון ישודר בארה"ב בטקס הפתיחה של האולימפיאדה, משדר הזוכה לרייטינג גבוה מאוד באופן מסורתי.

הסרטונים בוימו על ידי הבמאי ג'ו ברלינגר, שהיה מועמד לאוסקר על הסרט התיעודי הטוב ביותר ("גן העדן האבוד 3"), וג'ף זווארט, מומחה רכב וקולנוען. מאחורי ההגה ישב נהג המירוצים דרק היל.

ה-ATS היא אחת המכוניות החשובות שג'נרל מוטורס הוציאה השנה. שוק רכבי היוקרה הבסיסיים נשלט על ידי היצרניות הגרמניות, בעיקר ב.מ.וו, אשר מכרה 93 אלף מכונית מסדרה 3 בשנה שעברה. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן