הנכסים של יוסי מימן: בתים בישראל ובניו יורק, 4 מכוניות ו-2 יאכטות

יוסי מימן חשף את רשימת נכסיו. במסגרת תביעה שהגיש מימן לבית המשפט המחוזי הוגש גם תצהיר ובו רשימת הנכסים של איש העסקים ושל אישתו. מימן ביקש מרשות המסים החזר של כ-18 מיליון שקל. נכסיו כוללים שני בתים בהרצליה, דירה בניו יורק ובמיאמי שתי יאכטות ו-4 מכוניות. 

הנכסים עליהם הצהיר מימן הם בית ברחוב הנשיא בהרצליה בשווי 50 מיליון שקל וכן בית נוסף בשווי 32.5 מיליןן שקל ברחוב חבצלת השרון בעיר. כמו כן בבעלותו של מימן ישנם נכסים בחו"ל: דירות בשכונת הסוהו בניו יורק וכן במיאמי. בנוסף לנכסים אלה מימן מחזיק שתי יאכטות, האחת בשווי כ-100 מיליון שקל בשם NOA7 והשנייה בשם MOONSHADOW בשווי 9.6 מיליון שקל.

יוסי מימן | צילום: יח"צ ישראל הדרי

מימן הצהיר גם על חשבונות בנק שונים שלו ושל אישתו בהיקף כולל של כ-44 מיליון שקל בבנק דיסקונט ובבנק איגוד וכן על ארבע מכוניות, ביניהן יגואר משנת 2005 ו-BMV משנת 1997.

במסגרת התביעה ביקש מימן כי בית המשפט יפעיל עליו ועל קבוצת מרחב בבעלותו את חוק קיזוז מסים, ולקזז את יתרת החוב שלו לרשות המיסים כנגד התשלומים שנתן בהתאם לזמני הפירעון שלהם. עוד ביקש מימן כי בית המשפט להורות לרשות המסים לבטל או לכל הפחות להשעות את הליכי הגבייה שהופעלו נגדו. 

מכונית יגואר | צילום: רויטרס

חברת אמפל, החברה הציבורית בבעלותו של מימן הגישה לפני כחודש בקשה לפשיטת רגל בארה"ב, מהלך שיקנה לה הגנה מנושיה. החוב של אמפל עומד על 280 מיליון שקל. 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן