הסוף לדחיינות: כך Google Calendar יגרום לכם לעמוד ביעדים

גוגל משדרגת את אפליקצית לוח השנה שלה (Calendar) כדי לעזור לכם למצוא את הזמן הנדרש על מנת שתעמדו ביעדים שהצבתם לעצמכם. על תופעת הדחיינות אנחנו לא באמת צריכים להרחיב, אך אין ספק שמדובר במגפה בתקופה בה אנו נמצאים, ומה לעשות שאימון בחדר כושר או בישול כדי שלא נקנה מחר עוד הפעם ג׳אנק פוד, הן לא פעולות שנמצאות בראש סדר העדיפויות של רבים מאיתנו. תירוצים יש אינסוף ואירועים לא מתוכננים כגון ילד שלא מרגיש טוב או ישיבה בעבודה שנמשכת כמה שעות יותר מהמתוכנן, גורמים לנו לדחוק הצידה את המטלות או פשוט לשכוח מהן לגמרי. כאן – גוגל כאמור נכנסת לתמונה, ומציגה תכונה חדשה באפליקצית לוח השנה שלה שתנדנד בעדינות ותזכיר לכם את המטלות שהצבתם לעצמכם.

Google :האפליקציה כבר תשלב את המטרות שלכם בלו"ז ותדאג שתבצעו אותן | צילום

תדע למצוא את המועד המושלם

כדי להגדיר מטרה חדשה כמו לדוגמא ׳להתעמל יותר׳, תתבקשו להשיב על מספר שאלות כגון באיזו תדירות ומה הוא הזמן האידיאלי עבורכם לאימון. לאחר מכן האפליקציה תיקח את המושכות, תנתח את לוח הזמנים שלכם ותמצא את חלונות הזמן הטובים ביותר עבור אותן משימות. כמובן שלפעמים ׳מטרות לחוד ומציאות לחוד׳, ואותם אירועים לא מתוכננים גורמים לנו לדחוק הצידה את הדברים הלא פחות חשובים. אבל לא עוד – האפליקציה תתזמן מחדש ובאופן אוטומטי את המשימה שהגדרתם לעצמכם במידה והיא תתנגש עם אירוע נוסף או מטלה אחרת שאתם חייבים לבצע. אפילו אפשר לדחות מטרה בכל עת, והאפליקציה כבר תצליח לדחוס את הפעילות בחלון פנוי בלו״ז שלכם.

נזכיר כי לפני קרוב לשנה גוגל רכשה את אפליקצית ניהול הזמן Timeful שפיתחו דן אריאלי, יואב שוהם וג׳ייקוב בנק. המטרה העיקרית העומדת מאחורי האפליקציה היא לעזור למשתמשים להגן על המשאב החשוב ביותר שלהם: הזמן. האפליקציה מאפשרת למשתמשים להשלים יותר משימות במהלך היום ולהימנע מאחד המנהגים המגונים ביותר שלנו: דחיינות. האפליקציה לומדת את העדפות המשתמש, מתעדכנת לבד מתי נוצר זמן פנוי וממליצה על לוחות זמנים. היא גם כוללת סיווג של משימות שנע בין משימות חד-פעמיות, לפרויקט מתמשך ללא מסגרת זמן וכלה באירועים דוגמת פגישות, ארוחות צהריים וכו׳. בקיצור – בלתי אפשרי להתעלם מהדמיון בין הפיצ׳ר החדש של ה-Calendar ואפליקצית Timeful, מה שאומר שככל הנראה התכונה החדשה מבוססת על הסטארטאפ הישראלי.

הפיצ׳ר אמור להיות זמין כעת עבור כלל משתמשי האפליקציה בגרסת האנדרואיד ו-iOS (בהנחה שיש לכם את הגרסה המעודכנת ביותר, אם כי אנחנו ניסינו לעדכן את האפליקציה ולא קיים כרגע עדכון גרסה רלוונטי הכולל את הפיצ׳ר החדש).

צפו כיצד הפיצ'ר יעבוד:

לכתבה באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

עשו לכם בִּיּוּשׁ? תדביקו אותם בכופְרָה!

הושקה גרסת גוגל כרום 50 – מה חדש?

גוגל חסמה את הגישה לאתר הטורנטים הגדול בעולם

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן