הסלולר בהישג יד: האתגר הכי גדול של פייסבוק כבר לא כל כך גדול

"אני רוצה להפריך את המיתוס לפיו פייסבוק לא יכולה להרוויח משוק הניידים", אמר מייסד החברה מארק צוקרברג לאחר פרסום דוחות הרבעון השלישי אמש של החברה. ואכן הוא הפריך: צוקרברג טוען כי מוצר הדגל של הפרסום בטלפונים הניידים, הסיפורים הממומנים, הכניסו 3 מיליון דולר כל יום מאז סוף ספטמבר. לשם השוואה, בתחילת הרבעון השלישי הסכום עמד על מיליון דולר.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

עובדה זו מסמלת כי שוק הנייד כבר אחראי ל-14% מההכנסות של פייסבוק מפרסום, כאשר מאחורי האחוזים, המשמעות היא הכנסות של 150 מיליון ברבעון השלישי.


צוקרברג יכול לחייך | צילום: רויטרס

הנתונים שהציגה אמש החברה טובים יותר מההערכות של האנליסטים. לפני הדוחות שהתפרסמו, חברת eMarketer העריכה כי הכנסות מפרסום לשנה של הרשת החברתית יעמדו על 72.7 מיליון דולר. למעשה, זה עומד על יותר מכך – הפרש של 95 מיליון דולר לטובת פייסבוק, וזה רק מהרבעון השלישי.

אלא אם התחזיות של eMarketer לגבי טוויטר יהיו נמוכות באותו האופן, אפשר להגיד כי כבר לא נכון לטעון כי טוויטר עוקפת את פייסבוק בשוק הניידים. טוויטר, לפי הערכות, צפויה להכניס 130 מיליון דולר בשוק הפרסום בטלפונים הניידים.

לא פלא שהמנייה של פייסבוק עלתה בצורה יפה, האתגר הכי גדול של החברה פתאום לא נראה אתגר כזה גדול.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן