העולם בהלם: פייסבוק ואינסטגרם קרסו למשך שעות

אם גם אתם נוהגים לגלוש לפייסבוק או לבדוק מה חדש בעמוד האינסטגרם שלכם כבר עם כוס הקפה הראשונה, כנראה שגם אתם נתקלתם הבוקר בבעיה מפתיעה – ונדירה במיוחד. לאורך מספר שעות, לא ניתן היה לגלוש לרשתות החברתיות המדוברות, וככל הנראה מדובר בתקלה ברחבי העולם כולו.

גולשים שונים מרחבי העולם השתמשו בשעות האחרונות בפלטפורמות תקשורת נוספות (ובעיקר רשת טוויטר ובלוגים שונים) בכדי להזדעק על המשבר חסר התקדים: הגלישה לפייסבוק ולאינטסגרם אינה מתאפשרת, לא מהמחשב ולא מהמכשיר הסלולרי.

צילום: thinkstockphotos

מדובר באירוע נדיר במיוחד, שכן רשת פייסבוק לא "נפלה" למשך זמן ממושך כל כך מאז ימיה הראשונים. עבור אינסטגרם, הרשת החברתית לשיתוף תמונות אשר נמצאת בבעלות פייסבוק, מדובר גם כן באירוע נדיר למדי, ומעניין יהיה לבחון כיצד הוא ישפיע על פעילותם העתידית של הגולשים ברשת.

בנוסף לשתי אלו, גולשים דיווחו כי גם אפליקציית הדייטינג הפופולרית "טינדר" לא הייתה זמינה בשעות הבוקר. אם אכן מדובר בתקלות חובקות עולם, הרי ששגרת חייהם (האינטרנטית לפחות) של מעל מיליארד איש נפגעה הבוקר. מעניין כיצד אותם אנשים העבירו את זמנם הבוקר, בהיעדר הרשתות החברתיות הפופולריות כל כך.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן