העיר המתויירת בעולם: לונדון עקפה את פריז עם 17 מיליון מבקרים

בזכות האירועים הגדולים המתארחים השנה בלונדון, הצליחה בירת בריטניה להעפיל לראש רשימת הערים המתויירות ביותר בעולם. על פי הרשימה, שערכה חברת מאסטרקארד, עליונותה של העיר על פני אתרים אחרים בעולם בלטה בשני קריטריונים עיקריים: מידת הפופולריות שלה כיעד תיירותי, וכמות הכסף שכל תייר מבזבז בממוצע בעת שהותו בה. על פי נתוני החברה, תיירים שמגיעים ללונדון מניו יורק מבזבזים הכי הרבה. 

לונדון – התיירים האמריקאים מבזבזים הכי הרבה | צילום: inimageASAP

פריז, העיר המדורגת במקום השני, ספגה השנה ירידה של 0.6% במספר המבקרים השנתי שלה, עם צפי ל-16 מיליון אנשים הצפויים לבוא בשעריה בשנה הקרובה. על פי הדו"ח, תייריה צפויים לבזבז השנה כ-17.8 מיליארד דולר.

עוד עולה מהנתונים כי איסטנבול, המדורגת במקום החמישי השנה, היא היעד התיירותי שמידת הפופולריות שלו צומחת בקצב המהיר ביותר. בנוסף, את רשימת הערים המתויירות באזור המזרח הרחוק מובילה בנגקוק, הנמצאת במקום השלישי עם כמות מבקרים שנתית הצפויה להגיע ל-12.2 מיליון.
 

פריז – עיר האורות ירדה למקום השני | צילום: inimage ASAP

בסין, העיר הזוהרת שנגחאי גברה על הבירה ההיסטורית בייג'ינג, ובספרד המגמה דווקא הפוכה, כאשר הבירה מדריד מובילה על ברצלונה. 

את העשירייה הראשונה נועלת קואלה למפור, מרכז התרבות של מלזיה, עם כמות מבקרים של 8.1 מיליון ואת הרשימה סוגרת בירת טייוואן, טאיפיי, במקום ה-20 עם 5.4 מיליון מבקרים השנה. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן