העליון לאי.די.בי: "מקדו טענותיכם במועד למכירת כלל ביטוח"

"שוכנעתי כי למכירת מניותיה של חברת כלל ביטוח עשויה להיות על פני הדברים השפעה ישירה על ההכרעה בשאלת הסולבנטיות של החברה" – כך כתב היום שופט בית המשפט העליון, נועם סולברג, אשר דן היום בערעור שהגישה אי.די.בי בנוגע לדד-ליין למכירת כלל ביטוח.

בחברה ביקשו השבוע להאריך את המועד להשלמת העסקה מאוגוסט – לאוקטובר, בטענה כי "המהלכים שדורש בית המשפט עלולים לגרור את החברה לסחרור משפטי וכלכלי ומציבים אותה תחת תנאים עסקיים בלתי אפשריים".

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן


בעל השליטה באי.די.בי, נוחי דנקנר | צילום: פול תמונות, טל שחר, ידיעות אחרונות

"למקרא בקשת רשות הערעור ולנוכח חשיבותה של שאלת הסולבנטיות בהליכים המתנהלים לפני בית המשפט המחוזי, אמליץ למבקשת – מבלי לחוות דעה ולא לקבוע מסמרות בדבר – למקד את טענותיה רק ביחס לחלק מסעד ד לבקשה – להאריך את המועד שקבע בית המשפט למכירת כלל ביטוח", כתב סולברג. "דומני כי כל שאר טענות הסף שהועלו על ידי המבקשת שזורות גם הן בשאלה האמורה. לכשתוכרע שאלה זו, ממילא תתייתרנה מרבית טענותיה של המבקשת".

סולברג קבע כי אי.די.בי תודיע עד יום ראשון אם היא עומדת על מכלול נימוקי בקשת רשות הערעור, או שברצונה לקבל את המלצתו ולמקד את בקשתה רק ביחס לקביעת בית המשפט המחוזי בהחלטתו מ-9 ביוני כי יש לקצוב את פרק הזמן לסכם מכירת מניות כלל ביטוח עד ל-22 באוגוסט. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן