העתיד כבר כאן: מכונית ללא נהג של מרצדס ועוד חידושים מלהיבים שיוצגו מחר בתערוכת CES

CES, תערוכת האלקטרוניקה הבידורית תיפתח מחר בלאס וגאס. כמו כל שנה, גם CES 2015 היא תערוכה עצומה במימדיה, עם אלפי חברות שלוקחות בה חלק ומציגות אלפי מוצרים חדשים. רוב החברות הגדולות והמעניינות שומרות את הקלפים קרוב לחזה ומחכות עם ההכרזות לאירועים מתוקשרים בימי התערוכה. כמה ימים לפני, הן משחררות "טיזרים" בדמות כרזות, סרטונים או קטעי ידיעות על הצפוי, כדי לעורר את הדמיון של חובבי הגאדג'טים והאודיופילים ברחבי העולם. הנה כמה מהטיזרים היותר מסקרנים שבהם נתקלנו. החדשות הטובות: התשובות המלאות יתחילו להגיע מחר.

סמסונג מציגה את הטלוויזיה ה… מפתה ביותר בכל הזמנים?!

מקור: TheVerge


נכון, גם אנחנו חוטאים מדי פעם ומכנים עיצוב של מוצר כלשהו כ"סקסי", אבל נראה שסמסונג לא עוצרת עם עולם הדימויים שלה. כדי להכריז על טלוויזיית ה-S'HUD (קיצור ל-Samsung Ultra HD) החדשה שלה, יצאה החברה עם כרזה שבה היא מכנה אותה כ"טלוויזיה הכי מפתה בכל הזמנים. נקודה". אז עד ההכרזה הרשמית נסתפק במה שאנחנו כן יודעים על הטלוויזיה: היא תהיה ברזולוציית 4K (כלומר Ultra HD), היא תהיה קעורה ותריץ את Tizen, מערכת ההפעלה של סמסונג, שצפוייה להיות משולבת בכל המוצרים של הענקית הקוריאנית.

Asus – מקודדת לכם מסרים במורס


הטיזר של Asus | מקור: צילום מסך

הטיזר הבא מצריך מכם קצת מאמץ. חברת Asus עולה עם סרטון שנושא את הכותרת "תראו מה שאחרים לא יכולים לראות". עד פה, די סטנדרטי. אבל לכיתוב באנגלית נוסף רצף של מקפים ונקודות, הסימן הכתוב של אותות מורס. אם תפענחו את הקוד, תקבלו את הביטוי: "Optical Zoom", כלומר, זום אופטי. אמנם לא מדובר בחדשות מרגשות עבור מצלמות דיגיטליות, אבל מדובר בחדשות טובות מאוד עבור סמארטפונים, שנהנים, או יותר נכון סובלים, מזום דיגיטלי בלבד. תשובה לטיזר נקבל מחר (ב').


המכונית האוטונומית של מרצדס


הטיזר של היצרנית הגרמנית | מקור: Mercedes-Benz

המכונית האוטונומית של גוגל היא חמודה והכל, אבל ב-CES ייחשף דגם קונספט של מכונית אוטונומית של יצרן רכב גדול ומשמעותי. מדובר במכונית האוטונומית של מרצדס, שצפוייה לעורר הרבה באז. בניגוד לבימבה של גוגל שכוללת מקום ל-2 אנשים בלבד, תהיה המכונית האוטונומית של מרצדס רכב משפחתי רגיל, וצפוייה להיות מוצפת בטכנולוגיות חכמות. בנוסף לתמונה, מוסיפים גם במרצדס – "העתיד יהיה הרבה יותר נועז ממה שאנחנו חושבים".

הטיזר המוזר של סוני: ווקמן חדש? 

זה Xperia חדש בעין שלך, או שאתה שמח לראות אותי? | מקור: צילום מסך מתוך סרטון וידאו

סוני, שספגה לא מעט חבטות בשבועות האחרונים, משחררת לקראת ה-CES טיזר וידאו שכולל אוסף וויז'ואלים מסקרנים, לקראת ההכרזות שלה בכנס. בסרט נראים בין השאר מעלית שעולה במהירות, שערות סומרות וילד שמקשיב לבטנה ההריונית של אימו, וניתן למצוא שם מספר רמזים: ביניהם ילדה שנהנית מסוכריה-על-מקל – לוליפופ באנגלית; וכן, אישון של עין בקלוז-אפ שכולל השתקפות של מכשיר כלשהו. לא מן הנמנע כי מדובר ב-Xperia Z4, מכשיר הדגל הבא של החברה. מצד שני, שלט טיזר שנתלה באיזור הכנס דווקא מצביע על חזרה של מוצר חדש שנושא את המותג ווקמן (Walkman) הזכור לטובה של סוני.

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

הגיק ממליץ: אירועים בשבוע הקרוב שלא כדאי לפספס

הפודקאסט המומלץ של השבוע

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן