הפסד שבועי של 84 מיליון שקל לברונפמן; תשובה המרוויח הגדול

שאול אלוביץ' הוא המרוויח הגדול של יום המסחר האחרון של השבוע בבורסה באחד העם. אלוביץ' הרוויח היום 31.1 מיליון שקל בעקבות עלייתה של מניית בזק ב-0.8%. רמי לוי, שמניית הרשת הנמצאת בבעלותו עלתה היום ב-1.9%, מדורג שני עם 21.5 מיליון שקל יותר מאשר אתמול. 

סוגרים את החמישייה הפותחת: עפרה שטראוס עם רווח יומי של 10.1 מיליון שקל, דודי ויסמן (הריבוע הכחול) עם 8.2 מיליון ודן פרופר (אסם) עם 3.15 מיליון.  

בסיכום שבועי התמונה מעט שונה, כשיצחק תשובה מוביל את המרוויחים הגדולים עם 23.8 מיליון שקל יותר מאשר בשבוע שעבר. דוד עזריאלי, בעל השליטה בקבוצת עזראילי מדורג שני עם רוויח שבועי של 18.7 מיליון שקל. אלוביץ' שלישי עם 13.9 מיליון, עידן עופר (החברה לישראל) רביעי 9.8 מיליון שקל ועפרה שטראוס חמישית (9.1 מיליון שקל).

צדיק בינו | צילום: יח"צ

יצחק תשובה, לעומת זאת, הוא הלוזר הגדול של היום עם 192.3 מיליון שקל פחות מאשר אתמול. עידן עופר אחריו עם הפסד של 157 מיליון שקל בעקבות ירידת מניית החברה לישראל ב-1.4%.

עוד ברשימת הלוזרים: צדיק בינו, אשר הירידה במניית פז גרמה לו להפסדים של 88.7 מיליון שקל; אליעזר פישמן (כלכלית ירושלים) עם 51.5 מיליון שקל פחות מאשר אמש; ובעלת השליטה בבנק הפועלים, שרי אריסון, אשר הפסידה היום 38.8 מיליון שקלים לאחר הירידה במניית בנק הפועלים בעקבות פרסום הדוחות הכספיים.

את רשימת המפסידים השבועית "מוביל" בעל השליטה בבנק דיסקונט, מת'יו ברונפמן, עם 84 מיליון שקל פחות מאשר בשבוע שעבר. מניית כלכלית ירושלים של אליעזר פישמן שנמצא במקום השני איבדה השבוע 5.1% מערכה, מה שגרם לפישמן להפסבד שבועי של 83.4 מיליון שקל. 

עוד ברשימה השבועית ממנה היו הטייקונים להגרע: צדיק בינו, אשר הפסיד כ-55.5 מיליון שקל, מוזי ורטהיים (מזרחי טפחות) עם הפסד דומה ואייל ולדמן, שהירידה בשיעור 11% במניות מלאנוקס הסבה לו נזקים של 39 מיליון שקל. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן