הראלי לא עוצר: ה-S&P והדאו ג'ונס בשיא כל הזמנים

הראלי בבורסות העולם נמשך: בורסות וול סטריט ננעלו היום בעליות, כאשר מדד S&P 500 נפתח בשיא היסטורי מיד בפתיחה, על רקע המגמה החיובית גם בשוקי אירופה. בסיומו של יום המסחר ננעלו ה- S&P והדאו ג'ונס בשיא היסטורי חדש.

מדד דאו ג'ונס טיפס ב-0.6%, S&P 500 זינק ב-0.5% ומדד הנאסד"ק ננעל בעלייה של 0.1;%.

אתמול העריך גורו ההשקעות וורן באפט כי העליות יימשכו תקופה ארוכה: "המניות יעלו עוד הרבה מאוד בראייה לטווח ארוך. "אתם עוד תראו שערים גבוהים הרבה יותר מאלה בחייכם", אמר בראיון לרשת CNBC. באפט הוסיף כי יהיו עוד תיקונים בשוק, אך המליץ לא לנסות לתזמן את השוק: "אנשים מקדישים יותר מדי אנרגיות לטווח הקצר".


צילום: רויטרס

העליות בוול סטריט הן המשך לזינוקים אדירים שרשמו בורסות אסיה היום. טוקיו, אשר חזרה מחופשה בת יום אחד, זינקה ב-3.6% לשיא של חמש שנים. המניות זינקו אחרי שהבנק המרכזי במדינה הודיע על מדיניות סיוע אגרסיבית במטרה להוציא את השוק מהקיפאון בן שני העשורים. השלכה אחת של התוכנית להכניס הון עתק של מטבע מקומי לתוף השווקים הביא לירידה בערך המטבע. 

שלל בנקים באירופה פירסמו היום תוצאותיהם לרבעון הראשון. כאשר הבולט מבינהם – HSBC הבריטי – דיווח על זינוק חד ברווח הנקי ברבעון הראשון, מ-2.58 מיליארד דולר בתקופה המקבילה ל-6.35 מיליארד דולר. מנית הבנק מזנקת בשעה זו ב-3.3%.

היום לא צפויים להתפרסם בעולם דוחות מקרו משמעותיים, כאשר השווקים ממשיכים לשאוב עידוד מנתוני התעסוקה המפתיעים והחיוביים שפורסמו ביום שישי האחרון, ודחפו את העליות.

בגזרת המניות, חברת גוגל רשמה היום ירידה של 0.5%, זאת לאחר שאתמול עלתה ב-1.9% לשיא של כל הזמנים, וכעת מוערך שווי השוק שלה ב-284 מיליארד דולר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן