הרב יאשיהו פינטו חשוד בהלבנת הון ובניסיון שוחד של קצין משטרה

הרב יאשיהו פינטו נעצר אמש עם רעייתו בחשד לניסיון שוחד ולהלבנת הון. השניים נחקרו שעות ארוכות במשטרה באזהרה בחשד שהציעו ושילמו עשרות אלפי שקלים. בתום החקירה שוחררו הרב ורעייתו לביתם תחת תנאים מגבילים.

על פי החשד, הרב פינטו פנה לקצין משטרה בכיר וניסה לשחד אותו בתמורה למידע על חקירת משטרה אחרת בעיניינו, ואף מימש את ההצעה. בתום החקירה שוחררו השניים בתנאים מגבילים.

לדירוג הרבנים העשירים בישראל של מגזין פורבס ישראל

הרב יאשיהו פינטו בן ה-38, שהגיע למקום השביעי בדירוג הרבנים העשירים בישראל של מגזין פורבס בחודש מאי האחרון, החל את דרכו בישיבת "שובה ישראל" באשדוד, ונחשב לאחד הרבנים הצעירים והמובילים בישראל. הוא עלה כמטאור על מפת הרבנים בישראל, ומהר מאוד צבר קהל מאמינים גדול שמורכב מדמויות ידועות רבות בכלכלה ובפוליטיקה הישראלית, ביניהם יצחק תשובה, אילן בן דב, ג'קי בן זקן, לב לבייב, בנימין בן אליעזר ודמויות נוספות. גם כוכב הכדורסל הענק לברון ג'יימס נועץ לעתים ברב פינטו, שמרבה בפעילות בארצות הברית. הונו מוערך על פי דירוג הרבנים העשירים בישראל בכ-75 מיליון שקל.

הרב פינטו | צילום: אופיר אביטן

הרב פינטו, נצר לשושלת מקובלים ממשפחות אבוחצירא ופינטו, מחלק את זמנו בין אשדוד למנהטן, שם הוא עומד בראש קהילה יהודית גדולה מאוד. הוא משמש גם כבורר ומגשר בסכסוכים שפרצו בין מיליונרים יהודים, ולא פעם שימש כבורר וכמשכין שלום בין בכירי העבריינים בישראל.

בין התורמים הבולטים לחצרו ניתן לציין את אילן בן דב; נוחי דנקנר; רמי לוי; לב לבייב; איש העסקים ז'ק אביטל; איל ההון הארגנטינאי אדוארדו אדלשטיין; ג'קי בן זקן; המיליארדר ג'ו שוטנשטיין, בעל השליטה בחברת "אמריקן איגל" ועוד.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן