“התחברתי לגולן לפני חודשיים – ומי שמצטרף כעת משלם רק חצי?”

גולן טלקום, שטלטלה את שוק הסלולר לפני חצי שנה כשהודיעה על חבילת שיחות ללא הגבלה ב-99 שקל, עשתה זאת שוב היום, כשחתכה את המחיר למצטרפים חדשים ל-49 שקל למשך חצי שנה. מייסד החברה מיכאל גולן אמר לפורבס כי מדובר ב"כיפת ברזל צרכנית".

לצד ההפתעה והרעש הצרכני שעשתה ההודעה של גולן, גם בשוק הסלולר הופתעו ממנה. החברות, שהניחו כי תחתית המחירים כבר הגיעה בחודשים האחרונים, צריכות כעת להיערך מחדש, וגורמים בשוק הטילו ספק במודל העסקי, ובאפשרות להרוויח כתוצאה מן המבצע.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

העובדה שהמבצע תקף רק ללקוחות המתניידים מחברות אחרות הפתיעה גם את הלקוחות הקיימים. "מצד אחד, בגלל מבצעים כאלה בדיוק המחירים יורדים ויורדים", אומרת לפורבס לקוחה קיימת של החברה. "מצד שני, זה מעצבן לשמוע שאני, שהצטרפתי בהתחלה, משלמת 50 שקל יותר".

מבטיחים להעניק הטבות גם ללקוחות הקיימים. מנכ"ל גולן טלקום מיכאל גולן | צילום יח"צ: שוקה כהן 

"זו חוצפה", אומרת מיכל טרבולוס, לקוחה נוספת. "דווקא הלקוחות שבאו אליהם בהתחלה ועברו איתם את בעיות התקשורת צריכים לקבל יותר. מה עכשיו? אני צריכה להתנתק, לעבור לחברה אחרת ולחזור בכדי לקבל את המחיר החדש?", היא תוהה.

עומרי גליק, עוד לקוח של החברה, תוהה "מה החברה תעשה כעת כדי לשמור עלי מבסוט? זה לא לעניין שהתחברתי לפני חודשיים ואני משלם 99 שקל ומי שמתחבר עכשיו משלם חצי ממני, זו פשוט הבדל גדול מדי".

בגולן טלקום מסבירים כי גם הצרכנים הקיימים של החברה נהנו משלל מבצעים שמציעה להם החברה. "המשתמשים הראשונים נהנו רק לאחרונה ממבצע מיוחד לארבעה חודשים חינם לבני משפחות – עד 5 קוים חדשים ללקוח, מדובר במבצע יותר חזק במחיר יותר נמוך על מנת להודות למשתמשים הקיימים", אמרו בחברה. בנוסף, הבטיחו בגולן טלקום כי המשתמשים הקיימים יזכו למבצעים נוספים בהמשך.

כתבות נוספות בנושא:

גולן טלקום תציע חבילת סלולר ב-49 שקל בחודש

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן