התמונה שזיעזעה את ארה"ב: אדם על פסי הרכבת רגע לפני מותו

סערה בארה"ב: העיתון ניו יורק פוסט פרסם היום בשערו תמונה פרובוקטיבית במיוחד, שבה נראה אדם אשר נדחף אל פסי הרכבת התחתית בניו יורק על ידי אדם זר, רגעים ספורים לפני מותו, שעה שהרכבת מתקרבת.

המקרה אירע אתמול, כאשר הצלם ר.עומר עבאסי ראה את תושב קווינס, קי סון האן, נדחף אל הרכבת על ידי אדם בלתי מזוהה, כאשר מאוחר יותר שחררה המשטרה סרטון שבו נראה האן מתווכח עם אדם אחר על הרציף בנסיבות לא ברורות. עבאסי טוען שצילם את התמונה במהלך ניסיון אחרון לסמן לנהג הרכבת, באמצעות הבהובי המצלמה, לעצור.

שער הפוסט. לצפייה בתמונה המלאה לחצו כאן (תמונה קשה):

ההסבר הזה לא הועיל, וכך גם לא הסברי העיתון לגבי התמונה, והדבר עורר סערה גדולה בארה"ב ובעולם, כאשר התגובות ברובן היו שליליות, וכללו גם ביקורת חריפה על הצלם עצמו. "שער מחליא", כתב איאן פריור בגארדיאן. "תארו לעצמכם איך מרגישה משפחתו של ההרוג". לי גרוויץ, מפיקו של שדר הרדיו הווארד סטרן, כינה את התמונה "מתועבת", והוסיף כי העורך אשר קיבל את ההחלטה להציב את התמונה על שער העיתון הוא "חתיכת זבל".

הביקורות נסובו בין השאר גם סביב העובדה שעבאסי בחר לצלם את האירוע במקום לעזור. "מה לגבי עזרה לבחור?", כתב מיקה גריימס מ-ABC. בניו יורק פוסט מתאר עבאסי את ניסיונותיו לסייע: "התחלתי לרוץ, בתקווה שאצליח לסמן לנהג באמצעות הפלאש", אמר. הרכבת האטה, אך האן התשוש נלכד ולא יכול היה להיחלץ.

"זו אחת מן הטרגדיות הגדולות הללו. זה מכתים את כולנו", אמר ראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג על האירוע.

לצפייה בתמונה לחצו כאן.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן