וול סטריט: המדדים המובילים עלו ופייסבוק בשפל של כל הזמנים

יום המסחר בבורסות וול סטריט ננעל במגמה חיובית. היום פורסמם כי הדרישות הראשונות לדמי אבטלה עלו במעט בשבוע הקודם וכי שיעור התחלות הבנייה ירד. המקיעים עדיין ממתינים לחדשות מאירופה, בתקווה שהבנק המרכזי האירופי יודע על הרחבת הפעילות המוניטרית לטיפול במשבר החוב בגוש היורו. היום פגה תקופת החסימה של מניות פייסבוק ועקב כך מחירן הגיע לשפל של כל הזמנים.  

מדד הדאו ג'ונס רשם עלייה של 0.6%, ה-S&P 500 התחזק ב-0.7% והנאסד"ק הוסיף לערכו כ-1%. 

השבוע נוספו כ-2,000 דרישות ראשונות לדמי אבטלה בארה"ב וסך הכל 366,000 בני אדם אינם מועסקים. כמו כן פורסם כי התחלות הבנייה ירדו ב-1.1% והסתכמו ב-754 בתים בבחודש יוני. 

משבר החוב בגוש היורו ממשיך לרכז את עניין המשקיעים, אשר עדיין ממתינים להחלטת הבנק המרכזי בנוגע להמשך הפעילות במסגרת המאבק במשבר. בדומה לציפייה מהבנק הפדרלי להודיע על הרחבה כמותית במטרה לעצור את ההאטה במשק, המשקיעים מקווים כי נשיא הבנק האירופי המרכזי, מריו דראגי יודיע גם הוא על הרחבת הפעילות המוניטרית על מנת להקל על הכלכלות הקורסות בגוש היורו, יוון, ספרד ואיטליה. 

היום פגה תקופת החסימה של מניית פיסבוק בוול סטריט. המנייה נסחרת כעת בשפל של כל הזמנים, לאחר שירדה היום ב-7% והגיעה למחיר של 19.69 דולר. עם תום תקופת החסימה נוספו למסחר 271 מניות של פייסבוק, עלייה של 60% במניות זמינות למסחר. מאז שהונפקו מניות פייסבוק בוול סטריט הן צנחו כבר ב-48%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן