וול סטריט ננעלה באדום: טבע המשיכה לרדת, אפל נפלה ב-3.9%

המסחר בוול סטריט ננעל היום בירידות שערים ברקע לירידה במדד המחירים לצרכן כמו גם פרסום התפוקה התעשייתית. מנגד באירופה נרשמה מגמה מעורבת ובסין מדד הייצור הצביע על מגמה מעודדת.

המדדים המובילים בוול סטריט ננעלו בצבע אדום: מדד הדאו ג'ונס ירד בכ-0.2%, מדד S&P 500 איבד 0.4% מערכו ומדד הנאסד"ק נחלש ב-0.7%.

משרד העבודה האמריקאי פרסם מוקדם יותר היום את מדד המחירים לצרכן שירד ב-0.3% בחודש נובמבר. מדובר בירידה חודשית ראשונה מזה חצי שנה. המדד היה נמוך מתחזיות האנליסטים שציפו ירידה של 0.2% בלבד על רקע הוזלת הדלקים.


צילום: ingimage/ASAP

התפוקה התעשייתית עלתה בנובמבר ב-1.1% כאשר ההערכות האנליסטים היו לעלייה מתונה של 0.2%. מדובר בעלייה החדה ביותר מאז דצמבר 2010. התפוקה של אוקטובר, מנגד, עודכנה כלפי מטה לירידה של 0.7%, עקב הפגיעות של הוריקן "סנדי".

נושא הצוק הפיסקלי ממשיך להעיב על השווקים בארצות הברית כמו גם העולם כולו. אמש נפגשו ברק אובמה, ויו"ר בית הנבחרים, ג'ון ביינר, בפגישה שאותה הגדירו הצדדים "כנה", וזאת על מנת לנסות ולהשיג התקדמות בדיונים שכבר זמן רב נמצאים במבוי סתום.

בעוד האייפון 5 יוצא היום למכירה בסין המניה רשמה ירידה חדה של 3.9% מערכה שמצטרפת לירידות שערי המניה בימים האחרונים. 

טבע ממשיכה גם היא לרכז עניין לאחר שביום שלישי הציגהאת תוכניתה האסטרטגית ל-5 שנים הקרובות. יום לאחר חשיפת התוכנית נפלה טבע בוול סטריט 5.3% ואילו היום המשיכה לרדת ואיבדה 1.9% מערכה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן