וול סטריט ננעלה בירידות: ה-S&P נסוג לאחר שיא של 4 שנים

בורסות וול סטריט סגרו את יום המסחר בירידות שערים על רקע המתנה לחדשות מהבנק הפדרלי, הצפוי מחר לפרסם את פרוטוקוליו לחודש אוגוסט. כמו כן, המשקיעים ממשיכים להמתין להחלטות הבנק האירופי המרכזי ומקווים שיודיע על הרחבת הפעילות המוניטרית לטיפול במשבר החוב בגוש היורו. על פי תחזיות האנליסטים, למרות תחזיות האנליסטים, המדדים המובילים נסוגו מעט מרמות השיא של ארבע השנים האחרונות ולא עברו אותן. 

מדד הדאו ג'ונס ננעל בירידה של של 0.5%, ה-S&P 500 נחלש ב-0.3% והנאסד"ק איבד 0.29% מערכו. 

מניית אפל המשיכה לרכז היום עניין לאחר שאמש הפכה החברה לרווחית ביותר בעולם, כשמנייתה הגיעה למחיר של ל-664.3 דולר. בכך שברה אפל את השיא הקודם בו החזיקה חברת מייקרוסופט לפני למעלה מעשור. תיאוריית אדם, מודל כלכלי התואם בעיקר מניות בשלב המומנטום שלהן, מנבא את שיעור העלייה של המניה היקרה בעולם. על פי התיאוריה, התזוזה מרצפת הפוסט-רווחים של החברה היא כ-77 דולר. לפי תיאוריית אדם, שיקוף המראה של הגל הנוכחי יוביל ל-77 דולרים נוספים, עד סך יעד של 721 דולר. מחיר מניה זה משקף שווי חברה של למעלה מ-675 מיליארד דולר לאפל. עם זאת, היום המנייה ננעלה בירידה של 1.3%.

גם מניית פייסבוק עמדה במוקד המסחר, זאת לאחר שהיום פורסם כי המיליארדר המפורסם, מן המשקיעים הגדולים המוקדמים במניה וחבר מועצת המנהלים שלה, מכר 72% מאחזקותיו בחברה. פייסבוק תיקנה אמש 5% מערכה ועלתה חזרה אל מעל לרף ה-20 דולר למניה. בתום המסחר היום רשמה מניית החברה ירידה של 4.2%.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן