וול סטריט ננעלה בעליות: "פתרון לצוק הפיסקאלי – בתקווה עד הכריסמס"

המדדים המובילים בוול סטריט שינו מגמה וננעלו בעליות שערים לאחר דברים מעודדים של אובמה. הצוק הפיסקלי ממשיך לרחף מעל פעולות המסחר כהמשקיעים ממתינים לראות כיצד יתפתח המשא ומתן שמקיימים בקונגרס – הדמוקרטים והרפובליקנים.

מדד דאו ג'ונס עלה ב-0.8% , מדד ה-S&P 500 הוסיף 0.8% מערכו ואילו מדד הנאסד"ק התחזק גם הוא ב-0.8%.

נשיא ארה"ב ברק אובמה אמר היום: "אני מאמין כי שתי המפלגות יכולות להגיע להסכמות על מנת לפתור את בעיית הצוק הפיסקאלי. התקווה שלי היא שזה יקרה עוד לפני חג המולד". הצדדים צריכים להגיע להסכמה בנושא הצוק עד ה-31.12 לפני שיכנסו באופן אוטומטי שורה של העלאת מסים וקיצוצים בהוצאות הממשל הפדרלי, מה שעלול לגרור את ארה"ב למיתון.

צילום: רויטרס

נתוני מכירות הבתים החדשים פורסמו היום ולא עמדו בציפיות. הדו"ח הצביע על מכירת 368 אלף בתים חדשים לעומת צפי למכירת 388 אלף בתים, ירידה של 0.3% לעומת ספטמבר אך עלייה של 17.2% מחודש אוקטובר שנה שעברה.

פייסבוק תמשיך לרכז עניין לאחר ימים רצופים של עליות שערים בעקבות המלצות אנליסטים מעודדות על מניית החברה, כמוה גם מייקרוספט שהודיעה היום כי מכרה בתוך חודש אחד 40 מיליון רישיונות למערכת "ווינדוס 8" – מערכת ההפעלה החדשנית של החברה. 

לאחר שחטפה את הקנס הכבד ביותר בהיסטורית המדינה, המשרד להגנת הסביבה בארצות הברית הודיע כי חברת הנפט הבריטית BP וחברות הבת שלה יושעו מכל פעילות משותפת או חתימת חוזים חדשים עם ממשלת ארה"ב בשל האישומים הפליליים בדליפת נפט Deepwater Horizon בשנת 2010.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן