וול סטריט ננעלה בעליות קלות: מניית צ'ק פוינט צנחה ב-13%

המסחר בוול סטריט ננעל כאשר הבורסות הפגינו יציבות בהמשך להתחזקות השווקים באירופה והציפיה לבקשת סיוע ספרדי מהאיחוד האירופי. כמו כן דו"ח התחלות הבנייה הציג נתונים מעודדים ונתן סנטימנט חיובי לשווקים.

מדד ה-S&P 500 עלה ב-0.4%, מדד הנאסד"ק התחזק ב-0.1% ואילו הדאו ג'ונס ננעל ללא שינוי.

מניית צ'ק פוינט צנחה ב-13% על רקע תחזיות מאכזבות לקראת הרבעון הרביעי. ברבעון השלישי עברה החברה את הציפיות במעט, כשרשמה הכנסות של 332.4 מיליון דולר, ורווח NON-GAAP של 79 סנט למניה, לעומת ציפייה לרווח של 78 סנט למניה. עם זאת, החברה צופה רווח של 355-387 מיליון דולר, כשההערכות הקודמות עמדו על 381 דולר.

צילום: רויטרס

בניו יורק נערך הלילה העימות השני בין שני המועמדים לנשיאות, ברק אובמה ומיט רומני. אובמה הגיע מוכן, תקף את מיט רומני באגרסיביות והפגין תקיפות בהתיייחסותו לסוגיות התעסוקה, האנרגיה ורצח השגריר בלוב שהכניסו את רומני לפינה. בסקרים שנערכו מיד לאחר העימות העניקו רוב הנשאלים לאובמה את הניצחון.

בארה"ב פורסמו היום נתוני התחלות הבניה לחודש ספטמבר, אשר היו גבוהים ב-15% מאשר של חודש אוגוסט ודיווחו על 872 אלף התחלות בנייה חדשות (בעוד הצפי עמד על 768 אלף). גם אישורי הבניה עלו – 894 אלף בספטמבר לעומת 803 אלף באוגוסט, כשהצפי עמד על 815 אלף אישורי בנייה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן