וול סטריט ננעלה בעליות שערים; אפל זינקה ב-8.2%

המסחר בוול סטריט ננעל היום במגמה חיובית, כשברקע המשך עונת הדו"חות של החברות המובילות במשק האמריקאי. בנוסף, מוקדם יותר היום פורסמו שורה של נתוני מאקרו בהם נתוני ההזמנות למוצרים, אשר טיפסו ב-2.6% – גבוה מהצפוי בשוק. עם סיום המסחר מדד הדאו ג'ונס נסחר ללא שינוי, בעוד מדד ה-S&P 500 התחזק ב-0.2% ומדד הנאסד"ק הוסיף 0.5% לערכו.

כחלק מעונת הדו"חות הנמצאת בשיאה, פרסמו אתמול שתיים מענקיות תחום הטכנולוגיה את הדו"חות הרבעוניים שלהן: חברת פייסבוק רשמה זינוק של 183% ברווח הנקי למניה, ועקפה את כל התחזיות המוקדמות. הכנסות החברה ברבעון צמחו אף הן ועמדו על 2.5 מיליארד דולר. אך למרות כל זאת, עם סיום המסחר מניית החברה דווקא נחלשה ואיבדה 0.8% מערכה. 

צילום: רויטרס

החברה השנייה אשר פרסמה דו"חות מפתיעים במיוחד היא חברת אפל, אשר דיווחה על הכנסות של 46.65 מיליארד דולר. הבוקר הודיעה החברה על תהליך של פיצול מניות ביחס של 1:7, במטרה לעודד גם את הסוחרים הפרטיים ה"קטנים" לרכוש את מניות החברה, אשר תהפוך זולה ונגישה יותר. עם סיום המסחר זינקה מניית החברה והוסיפה 8.2% לערכה. 

גם חברת ג'נרל מוטורס, אשר עומדת בלב פרשה אשר מסעירה את עולם הרכב האמריקאי במסגרתה היא מואשמת כי נמנעה מלפעול בסוגיה בטיחותית אשר התגלתה ברכביה והובילה למותם של 9 בני אדם, יכולה סוף סוף לחייך. ענקית הרכב עקפה גם היא את כל התחזיות בשוק, ובסיום היום ירדהה המנייה ב-0.6%. 

בבורסות אירופה ננעל המסחר במגמה חיובית, כשמדד הקאק 40 הצרפתי מוביל את העליות והוסיף 0.6% לערכו. בורסות אסיה ננעלו מוקדם יותר היום במגמה מעורבת. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן