וול סטריט ננעל במגמה מעורבת, מניית טוויטר צנחה

שבוע המסחר בוול סטריט נפתח היום, כשברקע עדיין העליות החדות בהן ננעל המסחר בסוף השבוע. ביום ו', כזכור, הוסיפו המדדים המרכזיים למעלה מ-1% לערכם, כשמדד הנאסד"ק שבר שיא בן 14 שנים. היום, כאמור, ננעל המסחר במגמה מעורבת כשמדד הדאו ג'ונס נחלש ב-0.1%, מדד ה-S&P 500 נסחר סביב רמות הפתיחה ומדד הנאסד"ק מוסיף להתחזק והוסיף 0.2% לערכו.

הרשת החברתית טוויטר צנחה היום ואיבדה 3% מערכה, לאחר שחברת מורגן סטנלי החלה לסקור את המנייה והעריכה כי זו הגיעה ל"נקודת השיא" שלה. ענקית הביטוח AIG נחלשה גם היא בשעה זו ויורדת 0.4% לקראת פרסום דו"חות הסיכום של החברה לסיכום השלישי של השנה, אשר יפורסמו בהמשך היום.

צילום: רויטרס

מוקדם יותר פרסמה חברת ציוד האלקטרוניקה אורבוטק את דו"חותיה שלה, בהם עקפה את התחזיות המוקדמות בשוק. מהדו"חות עולה כי החברה רשמה רווח נקי של 22.6 מיליון דולר במהלך הרבעון – כמעט 10 מיליון דולר יותר לעומת התקופה המקבילה אשתקד. אך למרות זאת מניית החברה נחלשה היום, ואיבדה 0.7% מערכה. 

בבורסות אירופה ננעל המסחר במגמה שלילית, כשבפריז נחלשה בורסה ב-0.9% ואילו ובלונדון ובגרמניה נחלשות הבורסות ב- 0.8%. בבורסות אסיה ננעל מוקדם יותר המסחר במגמה חיובית, כשמדד הנייקי היפני זינק והוסיף לא פחות מ-4.8% לערכו – זאת על רקע הודעת הממשלה המקומית להרחיב את מדיניות ההרחבה הכמותית בה היא נוקטת, ולרכוש כמות גדולה יותר של אג"ח מקומי בכדי להמשיך ולהזרים כספים למשק.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן