וול סטריט ננעל בעליות שערים, ה-S&P שוב בשיא חדש

שבוע המסחר בוול סטריט נפתח היום, לאחר שבסוף השבוע ננעל המסחר במגמה חיובית על רקע פרסום נתוני התעסוקה החיוביים במשק האמריקאי. על פי הדו"ח אשר התפרסם ביום ו', במהלך חודש אוקטובר נרשמה ירידה באחוז האבטלה בארה"ב, אשר עומד כיום על 5.8% בלבד. 

בשעה זו, כאמור, מתנהל המסחר בניו יורק במגמה מעורבת כשמדד הדאו ג'ונס, מדד ה-S&P 500 ומדד הנאסד"ק נסחרים כולם סביב רמות הפתיחה.

היום לא צפויים להתפרסם נתוני מאקרו משמעותיים בארה"ב, ועיני המשקיעים ימשיכו לבחון את פרסומי החברות השונות, אשר מפרסמות את דו"חות הסיכום של פעילותן במהלך הרבעון השלישי של השנה. מוקדם יותר פרסמה חברת התרופות רדהיל, ומהדו"ח עולה כי נרשם גידול מינימלי בלבד בהכנסות החברה.

צילום: רויטרס

מניית ענקית המכוניות ג'נרל מוטורס תעמוד היום במרכז תשומת הלב של המשקיעים, לאחר שדיווחים שונים בתקשורת האמריקאית גורסים כי החברה הסתירה ביודעין מידע אודות תקלות ברכבי החברה – מידע אשר אמור היה להיות מועבר לידי גורמים ממשלתיים בהקדם. גם מניית יצרנית מצלמות האקסטרים GoPro מרכזת היום תשומת לב, לאחר שדיווחה כי בכוונתה למכור מניות בשווי של כ-800 מיליון דולר.

בבורסות אירופה מתנהל בשעה זו המסחר במגמה מעורבת, כשמדד הדאקס הגרמני ממשיך לאבד גובה ונחלש ב-0.9%, בעוד בפריז ובלונדון שולט דווקא הצבע הירוק במסכים. בבורסות אסיה ננעל מוקדם יותר המסחר במגמה מעורבת גם כן.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן