וול סטריט סגרה בעליות: שיחת מנהיגי ה-G7 הרגיעה את השוק

 

המסחר בוול סטריט ננעל היום במגמה חיובית. ההודעה של מדינות ה-G7 על שיתוף פעולה במטרה לסייע לכלכלות יוון וספרד, החזירה את הבטחון למשקיעים והרימה את שלושת המדדים המובילים.  

מרכז תשומת הלב במסחר בוול סטריט גם היום היה על מצב הבנקים בספרד המעורערת, וביוון אשר מתקרבת ליציאה מגוש היורו. עם סיום שיחת הוועידה בין שרי האוצר של הכלכלות החזקות בעולם, עלה מדד הדאו-ג'ונס ב-0.2%, מדד ה-S&P 500 רשם עליה של 0.5%  ואילו מדד הנאסד"ק סגר את יום המסחר בעליה של 0.6%

מוקדם יותר היום הודה הממונה על התקציבים בממשלת ספרד, כריסטובל מונטורו, כי "הבנקים הספרדיים זקוקים לחבילת חילוץ בהיקף מצומצם". מונטרו התייחס לחבילת הסיוע האירופית להצלת ספרד, ואמר כי "האיחוד האירופי נע בכיוון הנכון, במענה שהוא מספק לבעיותיה של ספרד" אך כי "ייתכן שניאלץ לפעול מהר יותר בשביל תמיכה במדינה".

איגרות החוב הממשלתיות של ספרד טיפסו מעט היום והגיעו ל-6.4%. בנוסף, אתמול העריכה סוכנות הדירוג S&P כי קיים סיכוי של 33% לעזיבת יוון את גוש היורו בחודשים הקרובים. 

גם היום משכה מניית פייסבוק את תשומת הלב של המשקיעים. לאחר שבית השקעות אמריקאי פרסם מחיר יעד של 25 דולר עבור המנייה, היא סיימה את יום המסחר בירידה של כמעט 4%, כאשר מחירה כעת עומד על כ-26 דולר.


 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן