ועידת פסגה: סופרמן ייאבק בבאטמן בסרט ההמשך ל"איש הפלדה"

סרט המשך ל"איש הפלדה" אינו רק נמצא בשלבי הכנה מתקדמים, אלא אף יכלול שניים מגיבורי הקומיקס הידועים ביותר – סופרמן ובאטמן – אחד מול השני – כך מסר אתמול הבמאי זאק סניידר. סניידר דיבר בכנס הקומיקס השנתי קומיקון שנערך בסן דייגו, וזכה למחיאות כפיים סוערות מ-6,000 הנוכחים.

לאחר שהודיע על תכניתו לחבר את שני הגיבורים יחד, פרסם סניידר הודעה דרך חברת האחים וורנר בה אמר כי השניים עשויים אף להלחם זה בזה, והודה כי עובדה זו עשויה להפתיע את חובבי הז'אנר.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

"בואו נודה בזה, זה כבר מעבר למיתולוגיה כשסופרמן ובאטמן נפגשים, שכן הם הגיבורים הגדולים ביותר בעולם", אמר סניידר, שאישר כי יביים את סרט ההמשך, אשר טרם נבחר לו שם. 

צילום: רויטרס

"האביר האפל", בכיכובו של כריסטיאן בייל כבאטמן, הניב רווחים של כמיליארד דולר בקופות העולם. עם זאת, "סופרמן" לא תמיד ראה הצלחה בקופות, והסרט אשר יצא ב-2006 בכיכובו של ברנדון רות' לא ענה על הציפיות בתעשייה.

הסרט אמור לצאת לאקרנים בקיץ 2015, אבל לא נאמר עדיין מי ישחק את באטמן. בייל כבר הכחיש בעבר שמועות כי ישחק שוב את גיבור העל רעול הפנים.

גרג סילברמן, נשיא האחים וורנר לענייני פיתוח, אמר כי לא יכול היה לחשוב על שילוב מתאים יותר מאשר סופרמן ובאטמן יחד: "זאק סניידר הוא קולנוען מוכשר מאוד, אבל מעבר לכך, הוא קודם כל מעריץ של הז'אנר", אמר.

האחים וורנר, חברה בת של טיים וורנר, הציגה בכנס מספר סרטים מז'אנר דומה אשר תפיק בעתיד, כמו "גודזילה" ו"סרט לגו", אשר ישלב יחד סופרמן ובאטמן כדמויות לגו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן