ופעם למטה: דוד עזריאלי הפסיד אתמול בבורסה 137 מיליון שקל

פעם למעלה – ופעם למטה: יום אחד בלבד לאחר שהרוויח 172 מיליון שקל, הפסיד אתמול (שלישי) דוד עזריאלי בבורסה באחד העם 137 מיליון שקל מהונו – זאת בשל ירידה של 1.5% במניית הקבוצה שבבעלותו. עזריאלי מוביל לפיכך את רשימת הלוזרים היומית של פורבס.

משלימים את חמישיית המפסידים: יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק, אשר ירידה של 1.7% במניית הקבוצה גרמה לו להפסד יומי של 127 מיליון שקל, שלמה אליהו (מגדל) אשר הפסיד אתמול 53 מיליון שקל מהונו, עפרה שטראוס, שסיימה את יום המסחר עם 45 מיליון שקל פחות מאשר בתחילתו ומוזי ורטהיים (מזרחי-טפחות) שאיבד 36 מיליון שקל מכספו.

דוד עזריאלי | צילום: ישראל הדרי 

לעומת זאת, לעידן עופר היה דווקא יום מוצלח: בעל השליטה בחברה לישראל הרוויח 125 מיליון שקל כתוצאה מעלייה של 1.5% בערך החברה.

את חמישיית הווינרים משלימים שאול אלוביץ' (בזק) עם 65 מיליון שקל יותר מאשר שלשום, רמי לוי (10 מיליון שקל), חיים סבן (פרטנר) שהרוויח 5.6 מיליון שקל וליאורה עופר (מליסרון) שהרוויחה כמיליון שקל.   

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן