חבילה יקרה: 38% מהזוגות שנפרדו ממשיכים לגור יחד

כאשר יום האהבה מעבר לפינה, וזוגות רבים ברחבי העולם מסתערים על החנויות בכדי לקנות את הלבבות והממתקים, סקר שנערך בארצות הברית ביקש לבדוק מה קורה כאשר קופידון עוזב את השטח אך הזוג גר ביחד? מסתבר שיותר קשה לשבור חוזה מאשר לפרק זוגיות.

על פי הסקר שערכה החברה -Rent.Com וכלל כ-1,000 איש, 38% מהזוגות אשר נפרדים ממשיכים לגור יחדיו לתקופה ממושכת לאחר מכן. 61% מהזוגות שפירקו את החבילה ממשיכים לגור יחדיו כחודש לאחר הפרידה וכ-13% ממשיכים לגור לאחר הפרידה עוד שנה יחד.

כאשר נשאלו הזוגות מדוע להמשיך לגור ביחד, 33% ענו כי הם לא מצאו דירה שהם יכולים להרשות לעצמם, 25% מהאנשים שנשארו לגור יחד עם הן זוג לשעבר לא הבינו מדוע הם אלו שצריכים לעזוב ולכן נשארו. 20% אחרים אמרו שפשוט לא מצאו את הזמן לאחר הפרידה לחפש דירה.


צילום: אילוסטרציה Ingimage A.S.A.P

וברגע שהתקבלה ההחלטה מי עוזב ולאן עוזבים נשאלו הזוגות מה הצעד הכי קשה באותה בפרידה מהדירה. 56% ענו שהאריזה וההובלה של התכולה עצמה היא הקשה ביותר ורק 19% היו יותר סנטימנטליים ואמרו כי החלק הכי קשה הוא לחלק את הציוד בין השניים כאשר זה ציוד שנקנה ביחד. 15% אמרו שהחלק הכי קשה היה להתחשבן בכל הנוגע לענייני כפסים של שכר הדירה וחשבונות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן