חברת הביטוח הפניקס בצמרת תשואות הפנסיה והחיסכון

חברת הביטוח הפניקס מובילה את דירוג קרנות הפנסיה הכלליות בעקבות תשואות חודש אוקטובר. כך עולה מהנתונים שפורסמו באתר משרד האוצר ומתייחסים לתשואות בשלוש השנים האחרונות. הפניקס השיאה תשואה של 5.44% בקרן הפנסיה במסלול כללי ומסלול לבני 50 ומטה. בחודש ינואר השנה המסלול נסגר למצטרפים חדשים והוסב למסלול מותאם גיל. במקום השני, חברת הראל שרשמה תשואה של 5.21% במסלול גלעד כללי, ואילו במקום השלישי נמצאת הקרן של אלטשולר שחם שרשמה תשואה של 4.97%.

הפניקס בראש הרשימה גם במדד התשואות של פוליסות החיסכון, עם תשואה של 4.89% בשלוש השנים האחרונות. המדד מתייחס לפוליסות מסוג "מסלול לחיים" במסלול השקעה כללי שניהולו כולל נכסים בשווי של יותר מ-500 מיליון שקל, בכל חברות הביטוח. לא רחוק מאחור נמצאות חברת הראל עם תשואה של 4.55% בפוליסת חיסכון במסלול הכללי, וחברת מנורה שרשמה תשואה של 4.39%.

קרן ההשתלמות במסלול השקעה כללי של ילין לפידות נמצאת במקום הראשון במדד התשואות בשלוש השנים האחרונות עם תשואה של 5.65% בממוצע שנתי. אחריה נמצאות קרן ההשתלמות של חברת אנליסט עם תשואה של 5.17% וקרן ההשתלמות של הפניקס מתמקמת במקום השלישי עם תשואה של 4.46%.

צילום: fotolia

מהנתונים עולה בשנה האחרונה מגמה שלילית בחברת הביטוח כלל. החברה רשמה את התשואות הנמוכות ביותר – 0.63% בקרן הפנסיה ספיר ותשואה שלילית בקרן ההשתלמות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן