חג בבקבוק: הבשמים החדשים שיכניסו אתכם לאווירת החגים שבפתח

מרכיבים ייחודיים שמייצרים ניחוחות מתוחכמים ואלגנטיים לערב החג. צילום: shutterstock
מרכיבים ייחודיים שמייצרים ניחוחות מתוחכמים ואלגנטיים לערב החג. צילום: shutterstock
אין דרך טובה יותר לשיפור מצב הרוח וכניסה לאווירת החגים שבפתח מאשר עם הניחוח האהוב עליכם. בין אם זה לעצמכם או למישהו קרוב, יש הרבה בשמים חדשים שרוצים להפוך לניחוח שהוא החתימה שלכם - ולכולם יש את הפוטנציאל לכך. מבשמי היוקרה של בית האופנה בוטגה ונטה, דרך הגרסה המחודשת לאייקון של בולגרי ועד קולקציית האספנים של קרולינה הררה

ברוח השנה החדשה, הגיע הזמן לשדרג או לחדש את הניחוח המזוהה שלנו – ובהתאם לכך, מותגי היוקרה החלו בתהליך של יצירת ניחוחות חדשים שיצבעו את זכרונותינו מהתקופה הזו.

לפעמים אנו מרגישים שכשמדובר בבחירת ריח חתימה חדש – זה עשוי להיות מסובך: אחד עשוי להיות פירותי מדי. אחד לא מספיק מאסקי. לאחר יש תמהיל מדהים של תווי ניחוח שמעולם לא שמעתם עליהם. אבל בסופו של דבר, תמיד יש אחד שיתאים לכם בדיוק. למעשה, הריח המושלם הזה עשוי להיות משהו שאתם כבר מכירים ואוהבים, רק עם טוויסט קל.

אז בין אם אתם חולמים שאתם נופשים באיים הלבנים של איביזה, במפרצונים הנסתרים של קורנוול או בגן עדן טרופי נידח אחר, יש ריח שיכול לקחת אתכם לשם. הבשמים ברשימה שהכנו עבורכם מציעים את המילוט החושי שכולנו צריכים כרגע.


סדרת בשמי 777 של מותג הבישום היוקרתי סטפן הומברט לוקאס חושפת שילוב ניחוחות אוריינטלים, פרחוניים, ורעננים שנוצרו בהשראת מסעותיו של בשם המותג במזרח התיכון – חוויה מיסטית ופנטזיה שבאה לידי ביטוי בריחות שבנויים מתערובות תוססות של תבלינים ופרחים.

שם הסדרה, 777, הוא שילוב בין המספרים 3 ו-7 שמסמלים שלמות, אושר וחוכמה בתרבויות המזרח התיכון. זה המסר שחשוב למותג להעביר בניחוחות הבשמים המחולקים לפי סגנון: אקסקלוסיבי, פרחוני, אוריינטלי ורעננות יער.

באתר אסנס פרפיום.


Isra & Miraj של בית האופנה Stéphane Humbert Lucas שנוחת בישראל לקראת החגים. החל מ-620 ש"ח. צילום: יח"צ חו"ל

בית האופנה בוטגה ונטה מציג את הבשמים לגבר (Bois Nu) ולאישה (Tonka Solaire). בשמי המותג התמקדו בחומרי הגלם האיכותיים והיופי המיידי שהם יוצרים.

הבושם לגבר חושף ניחוח חושני שמלב הדרים ותווים של מרווה ופאצ'ולי, אליהם מתווסף תמהיל עצים עם מגע של וניל המעניק ביטוי חזק של גבריות.

הבושם לאישה, פרחוני ועצי בניחוח מושק, נפתח עם תווים ארומטיים של תמצית לימון וענבי שועל שמתחברים לתפוז, תאנה, זית וארז. יחד הם יוצרים שובל מעודן וטהור.

בסופר-פארם, BE, המשביר לצרכן, ורשת אפריל.

בוטגה ונטה לגבר. 379 ש"ח ל-100 מ"ל. צילום: יח"צ
בוטגה ונטה לגבר. 379 ש"ח ל-100 מ"ל. צילום: יח"צ

בשמי מנסרה (MANCERA), מותג בשמי נישה צרפתי של פייר מונטל, הושק לאחרונה בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, עם ניחוחות שמבטאים את המסע של הבשם לארצות מרוחקות ואקזוטיות, שילוב בין התרבות הצרפתית לתרבות המזרח. כך למשל, הבשמים משלבים חומרי גלם ייחודיים כמו תערובות של שמנים ארומטיים ומרכיבים אקזוטיים מהמזרח.

13 הבשמים בקולקציה מתאימים לגברים ונשים, החל מניחוחות רעננים וקיציים ועד מתובלים ועמוקים. בתמונה: Roses-Vanille, ניחוח וניל-ענבי שמשלב תווי לימון, ורדים, מאסק וארז.

בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. או באמצעות הזמנה מהבית לפני הטיסה (שבועיים לפני הטיסה ועד 4 שעות לפני הטיסה ולאסוף בשדה התעופה).

בשמי מנסרה. חדש בדיוטי פרי. בתמונה: Roses Vanille, מחיר: 139 דולר. צילום: יח"צ

הבושם החדש, Eau de Parfum Naturelle, מצטרף לקולקציה המהווה את סימן ההיכר של קלואה ומשקף את גישתו לחיים. הבושם המכיל 100% מרכיבים טבעיים פותח ממקורות אתיים עם אריזה ידידותית לסביבה. ניחוח הורד העצי המודרני של קלואה שב לפרוח במלוא עוצמתו, ובא לידי ביטוי באווירה השוררת כיום.

הוורד מצטרף לשמן ניצת תפוז, שמעצים את הרעננות של הניחוח, יחד עם ניצני אתרוג וענבי שועל. תמצית מימוזה רכה יוצרת רוח פרחונית חושנית עם גוון ייחודי של תווי עץ ארז. החותמת העצית רבת העוצמה אך המעודנת מותירה שובל שנשאר במשך שעות.

בסופר-פארם, BE, המשביר לצרכן, ורשת אפריל.

קלואה נטורל. 559 ש"ח ל-100 מ"ל. צילום: יח"צ
קלואה נטורל לאישה. 599 ש"ח ל-100 מ"ל. צילום: יח"צ



בקרולינה הררה משיקים מהדורת אספנים, סופרסטאר, לשני בשמים אייקונים של המותג: בד בוי לגבר ובד גירל לאישה. שני הבקבוקים עוצבו בהשראת מסיבות שנות ה-70 במועדון המיתולוגי סטודיו 54 בניו-יורק.

הניחוח לאישה מורכב מתווי פירות יער, יסמין, טוברוז ווטיבר; הניחוח לגבר משלב תווים של אשכולית, פלפל, ברגמוט, מרווה וקקאו.

ברשתות הפארם והשיווק המובילות.

קרולינה הררה בד בוי סופר סטאר. 420 ש"ח ל-100מ"ל. צילום: י"חצ
קרולינה הררה בד בוי סופר סטאר לגבר. 420 ש"ח ל-100 מ"ל. צילום: י"חצ



הבושם המוביל של בולגרי, אומניה, מושק כעת במהדורת קפסולה יחודית, שיתוף פעולה עם מעצבת האופנה מארי קטרנצו.

OMNIA BY MARY KATRANTZOU, בעל ניחוח פרחוני, בגרסת או דה פרפיום, משלב תווי מנדרינה, גרדניה ותאנה. עיצוד הבקבוק הייחודי, צבעוני עם נגיעות מטאליות הופך את הבושם ליצירת אומנות אופטימית.

ברשתות הפארם.

בולגרי אומניה בשיתוף עם המעצבת מארי קאטרנצו. 439 ש"ח ל-100 מ"ל. צילום: יח"צ
בולגרי אומניה בשיתוף עם המעצבת מארי קאטרנצו. 439 ש"ח ל-65 מ"ל. צילום: יח"צ



בבית הבישום של ראלף לורן רוצים לגרום לכם להתחבר ולהתכנס יחד, ואלה מהווים את ההשראה לבושם החדש Ralph's Club, "בושם גברי חדש בניחוח עצי שנוצר עבור גברים מסוגננים, חופשיים ברוחם, לא שמרנים ובלתי מתפשרים".

הבושם, בגרסת או דה פרפיום, נפתח בתווי לבנדין, תפוח ואשכולית, שמתחברים למרווה, גרניום ופריחת תפוז, ובסיומת ארז, וטיבר ופצ'ולי.

ברשתות הפארם.

Ralphs Club לגבר. 369 ש"ח. צילום: יח"צ חו"ל




ליין בשמי הגברים, For Him Bleu Noir, של מעצב העל נרסיסו רודריגז, כולל 3 ניחוחות. גרסת האו דה פרפיום (בתמונה), מתמקדת בכוח המשיכה והמסתורין של הפיתוי.


לב הניחוח – מאסק – סימן ההיכר של נרסיסו מודגש על ידי תווים עציים שמעניקים לו אופי אלגנטי אך חושני ונועז. הם מתמזגים עם תווי ענבר ווטיבר שיוצרים שובל ממכר.

ברשתות הפארם.

נרסיסו בלו נואר או דה פרפיום לגבר, 379 ש"ח ל-100 מ"ל. צילום: יח"צ חו"ל



מותג התכשיטים TOUS, שכבר השיק מספר בשמים שזכו להצלחה, משיק כעת את Gems Party, בושם חדש בניחוח פרחוני-פירותי עוצמתי.

הוא משלב תווי לימון, אננס, פאפאיה ואפרס בבסיס, מנגו ויסמין כתווי הלב, ווניל, מאסק, ארז ואמבר הם התווים העליונים. יחד הם יוצרים שובל תוסס במיוחד.

בחנויות המותג וברשתות הפארם.

TOUS Gems Party לאישה. 219 ש"ח ל-90 מ"ל. צילום: יח"צ
TOUS Gems Party לאישה. 219 ש"ח ל-90 מ"ל. צילום: יח"צ

אברקרומבי & פיץ', מותג האופנה שחוזר בשנים האחרונות לקדמת הבמה, משיק שני בשמים חדשים, לגברים ונשים, שניהם תחת השם Away.

הבושם לגבר בעל ניחוח רענן שמשלב תווים של אשכולית, אננס, תמצית ג'ינג'ר, גרניום ופלפל לבן, כשבסיומת מתמזגים תווים של אמבר ווטיבר.

הבושם לאישה בעל ניחוח פירותי-רענן בזכות תווים עליונים של דומדמניות אדומות, אגס ומנדרין מברזיל, יחד עם יסמין ופרזיה. בסיומת תווי אמבר, מאסק ופרלין שהופכים את השובל לממכר.

הבשמים משלבים רכיבים איכותיים ממקורות ברי-קיימא.

ברשתות הפארם.

אברקרומבי אנד פיץ' לגבר. 299 ש"ח. צילום: יח"צ חו"ל

הניחוח הפרחוני-אוריינטלי החדש של לנקום, Idole Aura, נוצר בהשראת "עוצמה שרוצה לפרוץ החוצה". הוא מעניק פרשנות חדשה לניחוח המקורי של הבושם האייקוני.

התווים המרכזיים בניחוח הייחודי: פלור דה סל עם דגשים מלוחים שמתמזג עם וניל בורבון שהושרה במלח ותווים של פרח עוקץ העקרב. הם מתחברים עם ברגמוט, אגס וזר פרחוני שמורכז מוורדים, פרחי יסמין ומושק ויוצרים יחד שובל נשי, אוריינטלי וכובש.

בהחלטה להשתמש במרכיבים טבעיים בפורמולה שלו, הבושם החדש של לנקום מגלם את המחויבות של המותג ליופי בר קיימא, לגישה ידידותית לסביבה, ולתמיכה ברווחתם של אנשים וקהילות כאחד.

ברשתות הפארם.

Lancome Idole Aura לאישה. 479 ש"ח. צילום: יח"צ חו"ל



בית האופנה DSQUARED2 מצרף לסדרת בשמי Wood ניחוח חדש לגברים ונשים (Gender Free). עיצוב הבקבוק שומר על הקווים של בשמי הסדרה הקודמים – שילוב בין חומרים חמים לקרים בבקבקו זכוכית שקוף.

הניחוח, עצי-רענן, נפתח בתווי פירות הדרים ופלפל וורוד. הם מתחברים לתווי ארז, ענבר, וטיבר ומאסק שמעניקים לניחוח עומק ומסתוריות.

ברשתות הפארם.

DSQUARED2 Wood 2, יוניסקס (Gender Free), 369 ש"ח. צילום: יח"צ



Hero, הבושם החדש לגברים של בית האופנה ברברי, נוצר בהשראת חופש הביטוי והיופי הטמון בניגודים: חזק ומאופק, רב עוצמה ורחום, אתלטי ויצירתי.

הניחוח רענן אך עוצמתי, משלב תווי ברגמוט עם ערער ופלפל שחור, שמתמזגים עם תווים של שלושה סוגי ארז: וירג'יניה, הרי האטלס והרי ההימלאיה.

בסופר-פארם, רשת אפריל, המשביר לצרכן ו-Be.

ברברי הירו לגבר. 429 ש"ח. צילום: יח"צ


שילוב של ריחות וזיכרונות הוא כנראה הדבר שמייצג יותר מכל את בשמי Replica האייקונים של בית האופנה הצרפתי היוקרתי Maison Margiela. כעת, כשהם נמכרים בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, ניתן להכיר את מנעד הניחוחות המתוחכמים, את ההשראה, ואת הסיפורים שמאחוריהם.

כך מתאר בית האופנה את הזיכרון שבניחוח עבור הבושם Under The Lemon Trees, למשל: טיול נינוח לאורך פרדס של עצי לימון זוהרים. עוצרים לנשום בצל עליהם הירוקים והרעננים, מנמנמים קלות לרגע כנגד קליפתם הקהה, הנה רגע שנתחום בסוגריים, עם ניחוח של דולצ'ה ויטה.

בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. או באמצעות הזמנה מהבית לפני הטיסה (שבועיים לפני הטיסה ועד 4 שעות לפני הטיסה ולאסוף בשדה התעופה).

בשמי רפליקה של מייסון מרג'יאלה, חדשים בדיוטי פרי. בתמונה: Under The Lemon Tree, מחיר: 94 דולר. צילום: יח"צ



ז'אן פול גוטייה מצרף את Scandal, או דה טואלט לגבר לסדרת הבשמים המצליחה "סקנדל". הבושם נוצר בהשראת זירת אגרוף, כשהבקבוק היוקרתי מעוצב כדיוקן עצמי של המתאגרף הבלתי מנוצח.

הניחוח, אוריינטלי-עצי, נפתח בתווים של מרווה ומנדרינה, אלה מתחברים לתווים של פולי טונקה שמעניקים ניחוח עור עדין. בסיום תווי וטיבר שמעניק הרמוניה לשובל.

ברשתות השיווק ופארם.

ז'אן פול גוטייה, סקנדל לגבר. 400 ש"ח. צילום: יח"צ



הבושם החדש לאישה של בית האופנה COACH נוצר בהשראת שעות הזהב של השקיעה ומסעות ייחודיים עם חברים.

Dreams Sunset, ניחוח אוריינטלי-פרחוני, נפתח בתויים פירותיים של אגס וברגמוט, איתם משתלבים תווי יסמין, פולי טונקה ווניל.

הבקבוק עוצב כמשקף את ההשראה לניחוח, הזכוכית בצבעי השקיעה, עליה מוטבע לוגו המותג בזהב, מעוטר נצנצים בזהב ורוד.

ברשתות הפארם.

Dreams Sunset של קואץ', 249 ש"ח ל-90 מ"ל. צילום: יח"צ חו"ל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן