חדש ב-Google Street View: סיור במגדל הגבוה בעולם

בעוד שישראלים החולמים להגיע לדובאי יאלצו להשיג דרכון זר או לעבור בדרכים עקלקלות על מנת להגיע אל אחת משבע האמירויות – הודות לטכנולוגיה של היום, ויותר נכון הודות לשירות Street View של גוגל, תוכלו לא רק לבקר ברחובות הנסיכות, אלא לטפס אל המגדל הגבוה ביותר בעולם – בורג' ח'ליפה (Burj Khalifa).

גורד השחקים בורג' ח'ליפה הוא נכון להיום המבנה הגבוה ביותר בעולם, והוא מתנשא לגובה של 828 מטרים הכולל 160 קומות. ב-37 הקומות התחתונות של הבניין מופעל בית מלון, כאשר בין הקומות 45 עד 108 מאכלסות כ-700 דירות. בקומה ה-76 תוכלו למצוא בריכת שחיה חיצונית, ובקומות 123-124 ממוקם מצפה, שיאפשר לכם לצפות בכל השטח העצום מסביב למגדל.
אם המבנה נראה לכם מעט מוכר, ייתכן שאתם מזהים אותו מהסרט "משימה בלתי אפשרית 4". מספר סצנות משמעותית מהסרט כללו את כוכביו בתוך ומחוץ למבנה, בעת נסיון לטפס על חלקו החיצוני של המבנה על מנת להגיע אל חדר השרתים בבניין.

צוות מטעם גוגל הגיע אל המגדל המרשים מצוייד במצלמה המזכירה את הקונספט מאחורי המכונית המיועד לצילום הרחובות לשירות Street View, המסוגלת לצלם 360 מעלות של החדרים בהם היא ממוקמת – ללא מכונית, אלא עם עגלת טרולי קטנה. בזכות צילומיה של גוגל תוכלו לבקר במתקניו השונים של הבניין הכוללים בין היתר את הקומה הגבוהה העמוסה ביותר, המעליות המגיעות למהירות של למעלה מ-35 קילומטרים לשעה וכמובן להשתכשך, וירטואלית, לצד הבריכה.

בורג' חליפה, דובאי | צילום: רויטרס

על מנת להציע אפקט ויזואלי שלם, גוגל צילמה גם תמונות חיצוניות של הנוף הנשקף ממעלית שירות חיצונית, הנמצאת בקומה ה-80 בבניין. הנוף מציע מבט פנורמי על דובאי, שיאפשר לכם להרגיש כאילו אתם שם בזמן שאתם יושבים במשרד או בבית, לוגמים מהשתיה הצוננת שלכם.
בבלוג הרשמי של גוגל הסבירה החברה כי מדובר בגורד השחקים הראשון המתועד באמצעות מצלמות Street View, כאשר מטרתה של החברה היא להפוך את השירות ליותר מתוחכם ושימושי עבור כלל המשתמשים. את התמונות צילמה במהלך שלושה ימים שלמים, וכעת מזמינה את כל מי שרק רוצה להנות מהנוף הלא רע בכלל שיש לדובאי ולבורג' ח'ליפה להציע.

לידיעת המקורית באתר גיקטיים

הילדים ביצעו רכישות מופרזות באפליקציות? אפל תשיב את הכסף

בקרוב: פייסבוק תגיש לכם חדשות בסגנון Flipboard

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן