חוזרים לחייך: המסחר בווול סטריט ננעל בעליות שערים קלות

המסחר בוול סטריט ננעל היום במגמה חיובית – לאחר הירידות החדות אשר אפיינו את המסחר בימיםה אחרונים, ונמשכו גם אמש – אז ננעל המסחר בירידות של למעלה מ-1%. במהלך השבוע החולף איבדו המדדים המרכזיים למעלה מ-3% מערכם, במגמה אשר העלתה שורה של הערכות ואזהרות מפי גורמים שונים במשק האמריקאי, אשר הזהירו כי מדובר בתחילתו של התיקון הגדול מפניו חוששים המשקיעים ברחבי העולם כולו.

היום, כאמור, נראה כי המגמה נעצרה לבינתיים – והמסחר ננעל בעליות שערים כשמדד הדאו ג'ונס נסחר ללא שינוי, מדד ה-S&P 500 טיפס 0.2% ומדד הנאסד"ק הוסיף 0.3% לערכו. 

צילום: רויטרס

גם בבורסות אירופה חזר הצבע הירוק למסכים לאחר ימים ארוכים של ירידות, והמסחר ננעל בעליות קלות כשבגרמניה התחזקה הבורסה ב-0.5%, ובאנגליה ובצרפת טיפסה הבורסה ב-0.2%. בבורסות אסיה, לעומת זאת, ננעל מוקדם יותר המסחר בירידות שערים.

עיקר תשומת הלב בניו יורק הופנתה היום למניות הבנקים הגדולים במדינה, אשר דיווחו לבורסה על תוצאותיהם ברבעון השלישי של השנה כחלק מ"עונת הדו"חות" אשר נמצאת בעיצומה. מוקדם יותר היום דיווח הבנק הגדול בארה"ב JP מורגן על רווח של 1.36 דולר למנייה (רווח כולל של 5.6 מיליארד דולר במהלך הרבעון) – נתון נמוך במעט מתחזיות האנליסטים בשוק, ומניית הבנק ירדה ב-0.3%. מניית "סיטי גרופ", לעומת זאת, זינקה ומוספיה 3.2% לערכה לאחר שדיווחה על רווחים גבוהים ביחס למצופה.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן