חזק בטכנולוגיה: בנק הפועלים "מוביל בתחום הבנקאות הדיגיטלית בישראל"

בנק הפועלים זכה לתואר הבנק ה"מוביל בבנקאות הדיגיטלית בישראל" על ידי המגזין הכלכלי היוקרתי "GLOBAL FINANCE". בנוסף, המגזין בחר בו גם כבעל "הצעת הערך הטובה ביותר בבנקאות הישירה" ו"שירותי הבנקאות ב-SMS הטובים ביותר במזרח התיכון".

ההכרזה על בחירת בנק הפועלים נעשתה במסגרת בחירת הבנקים הטובים ביותר ברחבי העולם, שמתבצעת על ידי Global Finance, מגזין כלכלי בינלאומי שמדרג בכל שנה בנקים ומוסדות פיננסיים ברחבי העולם בקטגוריות שונות, ותכניו מהווים מקור מידע מקצועי ב-192 מדינות. הבחירה בבנק הפועלים נעשתה על ידי עורכי המגזין, בשיתוף פאנל שופטים בינלאומי, ולאחר בחינה מקיפה שכללה שורה של התייעצויות עם בכירים במערכות הבנקאות והפיננסים בעולם. הפרמטרים לזכייה כוללים את האסטרטגיה המתקדמת של הבנק בערוצים הישירים, התאמת הערוצים לצורכי הלקוחות, אימוץ טכנולוגיות חדשות, גידול בכמות הלקוחות ובשימושים, מגוון השירותים הייחודיים ועוד.

צילום: thinkstock

אתי בן זאב, מנהלת אגף הפיתוח בחטיבת הטכנולוגיה והמחשוב, ציינה כי "ההכרה במצוינות של שירותי הבנקאות הדיגיטליים בבנק הפועלים היא ביטוי להצלחות הבנק בפיתוח תשתיות וטכנולוגיות חדישות, שמאפשרות יצירת פתרונות תומכי לקוח בכל זרועות הפעילות של הבנק, תוך יכולת של אגף הפיתוח להטמיע שירותים חדשניים במהירות ובקלות".
הזכייה הנוכחית מצטרפת לבחירת הבנק כ'אלוף האלופים באינטרנט' ו'אלוף האלופים בסלולר' בתחרות 2014Webi .

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן