חלל תקשורת תרכוש את הלוויין עמוס 6 תמורת 200 מיליון דולר

חברת חלל תקשורת מודיעה הבוקר שדירקטוריון החברה הסמיך את החברה להשלים ולחתום על הסכם עם התעשיה האווירית לישראל, לפיו תרכוש חלל תקשורת מהתעשייה האווירית את הלוויין עמוס 6, בתמורה לכ-200 מיליון דולר.

שיגורו של עמוס 6 מתוכנן לרבעון הראשון של שנת 2015 ואורך חייו יהיה 16 שנים לפחות. לדברי חלל תקשורת, עמוס 6 יחליף את עמוס 2 שאמור לסיים את שרותו המסחרי ב-2016. הספק הלוויין החדש יהיה כפול מההספק של עמוס 2 ועמוס 3 יחד.

עוד נמסר מהחברה כי עוד בטרם בנייתו של עמוס 6, חלל תקשורת מתכוונת להתקשר עם לקוח לאספקת שרותי תקשורת לוויינית על גבי עמוס 6 בתמורה לכ- 95 מיליון דולר, שמתוכם כ-20 מיליון דולר ישולמו במהלך תקופת בניית הלווין, והיתרה בתשלומים שנקבעו בתקופת הענקת השרותים. תחילת השירותים ללקוח זה יינתנו על גבי עמוס 2 בשנת 2014, ועם שיגורו לחלל יועבר הלקוח לעמוס 6.

לפני כחצי שנה שיגרה חברת חלל תקשורת את הלוויין עמוס- 5 שהצטרף לשני לווייני התקשורת של החברה, עמוס- 2 ועמוס- 3. שלושת הלוויינים של חלל תקשורת מספקים כיסוי לכמה מהשווקים המתפתחים ביותר בעולם כיום, הכוללים את: המזה"ת, מזרח ומרכז אירופה ויבשת אפריקה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן