"חנות בתוך חנות": פרטנר תקים 20 חנויות אפל בתוך מרכזי השירות והמכירה שלה

20 חנויות של אפל יוקמו במרכזי השירות והמכירה של פרטנר, שנבחרה להקים את קונספט 'חנות בתוך חנות' בישראל, בדומה למודל הקיים ברחבי העולם.

החנויות, שעיצובן נעשה על ידי אפל, יכללו עמדות התנסות במגוון רחב של מוצרים, תוך מתן שירות על ידי Apple masters – נציגי חברת פרטנר שהוסמכו בתכנית הכשרה ייעודית למומחי מוצרי אפל.

החנות הראשונה נפתחה היום במרכז השירות והמכירה באשדוד. החנות כוללת שולחן מרכזי עליו מונחים מכשירים להתנסות ומגוון רחב מאוד של אביזרים נלווים לסלולר, כיסויים למכשירי הקצה ועוד.

החנות באשדוד

עד סוף חודש אוגוסט, ייפתחו 11 חנויות נוספות של אפל במרכזי השירות של Orange בתל אביב, רמת גן, ראשון לציון, כפר סבא, פתח תקווה, נתניה, ירושלים, חיפה, באר שבע, סכנין ועפולה. בהמשך ייפתחו 8 חנויות נוספות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן