חשבון הסלולר נחתך: מסלול ללא הגבלה ב-79 שקל בחודש

מהפכת הסלולר, שהחלה במאי והובילה לחיתוך חד של המחירים ולצניחת מניות המפעילות הוותיקות, ממשיכה: היום הודיעה חברת YouPhone על השקת מסלול שיחות והודעות ללא הגבלה, ו-1 ג'יגה של גלישה באינטרנט ב-79 שקל. נכון לעכשיו, מדובר במסלול ללא הגבלה הזול ביותר שקיים בשוק, ומחירו נמוך ב-9 שקלים מן המסלולים המקבילים ב-012 וברשת רמי לוי.

YouPhone, המתפקדת בשוק כמפעילה וירטואלית, לא מחזיקה ברשתות משל עצמה אלא משתמשת בתשתיות של החברות הקיימות. החברה תגביל את נפח הגלישה של המשתמשים ל-1 ג'יגה, ומשתמשים שירצו להגדיל אותו ל-3 ג'יגה יצטרכו לשלם 10 שקלים. משתמש ממוצע צורך כמה מאות מגה בחודש. 

צילום אילוסטרציה: INGIMAGE / ASAP

כמו כן, תמשיך החברה, הנמצאת בשליטת הרבוע הכחול של דודי ויסמן, בתוכנית במסגרתה היא מחזיקה ללקוחות חלק מחשבון הסלולר, בהתאם להיקף הקניות ברשתות הקמעונות של הקבוצה. על כל קניה בסכום מצטבר של 250 שקל בחודש ברשתות מגה ואלוניות ותדלוק בדור אלון, יקבלו החברים במועדון 5 שקלים החזר בחשבון הסלולר. לקוחות קיימים המנויים כיום על מסלול ללא הגבלה יועברו באופן אוטומטי למסלול החדש וייהנו מהתעריף המוזל.

במקביל, הודיעה חברת הסלולר כי תרחיב את מערך ההפצה גם לתחנות דור אלון ואלונית, סניפי AM:PM וסניפי רשתות מגה. לדברי אריאל שרייבר, מנכ"ל YouPhone, "המהלך החדש מאפשר לכלל הציבור ליהנות וממציאות בה ההוצאות השגרתיות (קניות מזון ודלק) מוזילות את חשבון הסלולר החודשי וזאת מבלי להתפשר על איכות השירות".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן