חשיפה ראשונה: הספר החדש של שרי אריסון התברג לרשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס

אשת העסקים הישראלית שרי אריסון משקיעה משאבים לא מעטים בשנים האחרונות כדי לקדם פעילות חברתית, והיא אף ייסדה את "יום מעשים טובים הבינלאומי", בו לוקחים חלק מדי שנה עשרות אלפי אנשים.

כעת מתברר כי גם הספר שכתבה בנושא הפך לרב מכר. הספר "Activate Your Goodness: שינוי העולם באמצעות עשיית טוב" שוחרר בארה"ב בראשית מרץ, ולמשך שבוע אחד אף התברג לרשימת רבי המכר של העיתון ניו יורק טיימס, בקטגוריית "ספרי עצות בכריכה קשה".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בספר, אשר צפוי להתפרסם בקרוב בעברית, בערבית ובשפות נוספות, מציינת אריסון דרכים מעשיות למימוש חזון עשיית הטוב שאותו היא מקדמת, ומפרטת רצף של פעולות שביצעה במהלך השנים, הן בעולם העסקים והן בארגונים הפילנתרופיים שבבעלותה.


צילום: יחצ

אריסון, המשמשת כבעלים של קבוצת אריסון ובעלת השליטה בבנק הפועלים, נחשבת לאחת הנשים העשירות בעולם. בחודש מרץ האחרון היא דורגה במקום הרביעי בדירוג המיליארדרים הישראלים של פורבס לשנת 2013, עם הון מוערך של 4.2 מיליארד דולר. בראיון בלעדי לפורבס אמרה אשת העסקים כי "זו זכות גדולה להיות חלק מרשימה כזו", אך הוסיפה כי היא "לא ממש אוהבת דירוגים".

"אם נאמץ את העקרונות ודרכי הפעולה של יום מעשים טובים לאורך כל השנה, אני בטוחה שנצליח ליצור מסה קריטית שתביא לשינוי מהותי בעולם", אמרה אריסון. "ביום מעשים טובים מתבטלות כל ההפרדות: נשים וגברים, צעירים ומבוגרים, אתאיסטים ודתיים, כולם מתלכדים למטרה משותפת – עשיית הטוב למען האחר, ונפלא לראות ולחוות את הרגעים בהם כולנו הופכים לאחד. המיזם הזה חצה גבולות והפך לגורם בינלאומי מאחד בזכות הפשטות שלו, ובגלל היכולת של כל אחד להתחבר אליו ולקחת חלק ביוזמה".


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן