חשמל זורם בכפות ידיך: המכשיר שהופך כמעט כל מסך למסך מגע

הטכנולוגיה של מסך מגע יותר נפוצה היום מאי פעם, אבל בכל זאת היא עדיין לא נמצאת בכל מקום. אף אחד לא יופתע אפילו אם הוא ייתקל במסך מגע שפרץ לשוק כיסויי המיטה.

אבל בעולם שבו הטכנולוגיה הזו היא באמת מה שאנשים מצפים להיתקל בו, עדיין ניתן לראות כמה מחשבים ניידים ומכשירים אחרים שמסתובבים שם בחוץ, שהחיישנים שלהם מתעלמים לחלוטין מהפקודות של אצבעות ידיכם. כמה 2007 מצדם! למרבה מזלה של החברה רודפת טכנולוגיית מסכי המגע שלנו, ישנה בכל זאת דרך, יחסית לא יקרה, להטעין את קצות אצבעותינו בכוח.

בלתי מורגש. המכשיר החדש שממיר מחשב מיושן למחשב מגע | צילום: אתר Neonode

מכשיר ה-AirBar שפיתחה חברת Neonode, מתחבר כמעט לכל דגמי המחשבים שמסוגלים להריץ את תוכנות ההפעלה Windows 8 או Windows 10 (או מחשבי Chromebooks). לפי אתר Snapmunk, הפיתוח "משתמש באור בלתי נראה על מנת לחוש בפעילות מסביב למכשיר. כשקרני האור מופרעות, החיישנים מעבירים את האינפורמציה הזו למכשיר המחובר אליהם". וכך, הפיתוח הופך את המחשב שלכם באופן אפקטיבי למשהו שמגיב למגע ידכם.

עדיין לא נודע אם ישנו מכשיר שיכול לייצר תגובה דומה גם אצל בן הזוג שלכם מזה 20 שנה (סטוגודוש).

המכשיר יכול להיות מיושם גם על טאבלטים, מכשירי חשמל, צעצועים ומערכות משחקי מחשב. כרגע, התמיכה שלו במכשירי אפל היא מוגבלת יחסית.

כשהוא פשוט, לא מורגש ומצריך לא יותר מחיבור USB זמין במחשב שלכם, ה- AirBarעשוי להיות הדרך המהירה והלא יקרה ליישר קו בין המכונה הדינוזאורית שלכם לבין המאה ה-21.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן