טדי שגיא יקנה 12% ממניות בי קומיוניקיישנס ב-125 מיליון שקל

אינטרנט זהב דיווחה היום על מכירת כ-12% ממניות בי קומיוניקשנס, בעלת השליטה בבזק, יס, פלאפון ובזק בינלאומי, לידי חברה זרה, הנמצאת בבעלות טדי שגיא. שגיא מדורג במקום ה-831 ברשימת עשירי העולם והונו מוערך בכ-1.8 מיליארד דולר. עד כה החזיקה אינטרנט זהב ב-30% ממניות בי קומיוניקיישנס.

הרוכשת רכשה 3.571 מיליון מניות ביקום, המהוות כ-11.95% מהון המניות המונפק והנפרע של ביקום, המוחזקות על ידי אינטרנט זהב במחיר של 35 שקל למניה, ובסך כולל של 125.01 מיליון שקל.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן


טדי שגיא | צילום: יח"צ

בין הצדדים נקבע מנגנון התאמה לפיו לאחר 12 חודשים ממועד סגירת העסקה (מועד הבדיקה) ייבחן המחיר הממוצע של מניית ביקום בבורסה בתל אביב, בשלושת החודשים שקדמו למועד הבדיקה (המחיר הממוצע). במידה ומחיר המניה יהיה גבוה מ-35 שקל אזי לרוכשת תהיה אופציה לרכוש כ-893 אלף מניות של ביקום במחיר של 35 שקל.

במידה והמחיר הממוצע ינוע בין 28 שקל למניה לבין 35 שקל למניה, אזי יותאם מחיר הרכישה למחיר הממוצע באמצעות העברת מניות נוספות של עד 892 אלף מניות. אם בוצעה התאמה חלקית או לא בוצעה התאמה כלל, אזי קיימת לרוכשת אופציה לרכוש את יתרת המניות (892.9 אלף מניות או חלקן היחסי) במחיר ממוצע שלא יעלה על 35 שקל למניה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן