טופורובסקי: "אם הייתי פותח עיתון גם אני הייתי בא בטענות ללפיד"

"אני מבין את הביקורת, גם אני אם הייתי קורא עיתון בבוקר הייתי בא בטענות לשר האוצר. אבל לא כל מה שרשום בעיתון מייצג את המציאות". כך אמר הבוקר חבר הכנסת בועז טופורובסקי (יש עתיד) בראיון לגלי צה"ל.

"נכון שמעלים מסים, אבל יכולים היו להעלות הרבה יותר", טוען טופורובסקי. "אין מה לעשות, קיבלנו מדינה באוברדראפט מטורף. למעט המסים, יש בתכנית הכלכלית הרבה מאוד בשורות לאדם בעובד. לא מדברים עליהן, כי זה כנראה פחות מעניין. אלה דברים שלא נגעו בהם אף פעם. בשכבות החלשות לא פגענו – למשל בקצבאות הזיקנה".


בועז טופורובסקי | צילום: מרק ישראל סלם

טופורובסקי מודע לירידה בפופולריות של שר האוצר: "בשורה התחתונה אנחנו יודעים שאם לא נמלא את הבטחותינו לבחור – לא יבחרו בנו שוב. אנחנו מתחננים – תנו לנו סבלנות. מקצצים גם לנבחרי הציבור, ומורידים לנו 10% מהשכר. עוד שנה-שנתיים המצב ישתפר. הרי אם הוא לא ישתפר, יש עתיד לא תקבל שוב 19 מנדטים". 

על ההסכם בין שר האוצר ליו"ר ההסתדרות, שנראה על פניו כמו כניעה של האוצר לדרישות ההסתדרות מפחד מפני שביתה, אמר טופורובסקי: "עיני לא עשה בית ספר ללפיד. הוא ויתר על מיליארד וחצי שקל תוספת לכל העובדים. הוא נלחם על עובדי הקבלן. שר האוצר לא מפחד ממלחמות, אבל תוך חודש וחצי הוא צריך היה לבחור את החזיתות שנלחמים בהם. כולם מבינים שצריך להיות תהליך שיפתור את הבעיות בנמלים ובחברת החשמל, אבל החכמה היא לבחור נכון את החזיתות ואת הזמן בהם אתה נלחם".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן