טראמפ לאובמה: 5 מיליון דולר לצדקה תמורת מסמכיך האישיים

דונלד טראמפ מוכן לתרום 5 מיליון דולר לצדקה תמורת חשיפת מסמכיו האישיים של נשיא ארה"ב. בסרטון שהעלה המיליארדר לרשת הוא מזמין את ברק אובמה לחשוף את המסמכים האקדמיים שלו ואת דרכונו האישי ובתמורה הוא מתחייב להעניק המחאה לארגון הצדקה שיבחר הנשיא. 

"ברק אובמה הוא הנשיא הכי פחות שקוף שהיה בהיסטוריה של ארה"ב. לאנשים רבים יש שאלות רציניות לגביו", אמר טראמפ. בפנייה אישית לנשיא הוא מוסיף "אם תחשוף את המסמכים הללו תעשה שירות חשוב לאזרחי ארה"ב ותצמצם את הכעס שאמריקאים רבים חשים". 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

טראמפ דורש כי המסמכים האישיים של אובמה ימסרו לו עד ה-31 באוקטובר בחמש אחר הצהריים ולאחר שיוודא כי המסמכים תואמים את בקשתו הוא יעביר "באופן מיידי" את ההמחאה לארגון הצדקה. "זו תהיה אחת ההמחאות שאשמח לכתוב. אהיה אדם מאושר ומסופק מאוד", אמר טראמפ. 

דונלד טראמפ | צילום: רויטרס

במשך השבוע האחרון אמר טרמפ מספר פעמים כי הוא עומד להוציא הודעה חשובה מאוד הקשורה לנשיא אובמה. במהלך הימים האחרונים הועלו השערות רבות לגבי תוכן ההודעה והיו מי שטענו כי היא קשורה ליחסיהם של אובמה ואישתו מישל. מגיש הטלויזיה ובעל הטור השמרני דאג קאס אף שיער כי טראמפ יחשוף כי מישל אובמה מעוניינת להתגרש מבעלה. 

לפני פרסום הסרטון כתב טראמפ בטוויטר שלו כי "לא מדובר באירוע מדיה הקשור בדונלד טראמפ כי אם בארה"ב". 

<iframe width="480" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/MgOq9pBkY0I" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן