יד שנייה מנערה חומרנית: מדונה מוכרת אחוזתה ב-22.5 מיליון דולר

אחוזה למכירה מנערה חומרנית: אחרי 10 שנות בעלות, מדונה מציבה את וילת הענק שלה בבוורלי הילס למכירה תמורת 22.5 מיליון דולר, ומוכרת למעשה את הנכסה האחרון שנותר בבעלותה בחוף המערבי של ארה"ב.

מדונה קנתה את האחוזה תמורת 12 מיליון דולר ב-2003 כשנישאה לבמאי גאי ריצ'י, וכמו רבים מנכסיה האחרים, גם האחוזה הזו שופצה לגמרי. האחוזה, שנבנתה ב-1912 ויושבת על כ-6 דונם, מכילה 9 חדרי שינה, חדר אוכל בן שתי קומות, חדר קולנוע ביתי, חדר כושר, בריכה חיצונית ומגרש טניס. בבית יש גם כמה משרדים – כולל לעוזר האישי – חדרי צוות ובתי הארחה.

הזמרת/שחקנית מנסה להיפטר מהנכס מאז תחילת 2012. בתחילה היא ביקשה למכור את הבית ב-28 מיליון דולר באמצעות עסקת תיווך בלעדית. ניסיון כזה יכול לעתים להביא רוכשים שמתרשמים מהבאזז של נכס יקר ואיכותי במיוחד, אך ככל הנראה זו לא הייתה הטקטיקה הנכונה עבור הווילה.

לזמרת אין בתים אחרים בלוס אנג'לס, והיא צפויה למקד את חייה בחוף המזרחי של ארה"ב. באחרונה היא העמידה למכירה גם את הדופלקס שלה באפר ווסט סייט במנהטן ב-23.5 מיליון דולר, והיא מבלה את זמנה בדירה בשווי 32 מיליון דולר שרכשה ב-2009. למדונה גם נכסים בברידג'המפטון, ניו יורק.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן