יד שנייה משודד בנקים: האקדחים של בוני וקלייד עומדים למכירה

תמורת 200 אלף דולר בלבד תוכלו בקרוב להיות הבעלים של פיסת היסטוריה. בית המכירות הפומביות האמריקאי,  RR מניו המפשייר, יציע בקרוב למכירה את אקדחיהם האישיים של צמד שודדי הבנקים המפורסם בעולם, בוני וקלייד. יחד עם האקדחים, יוכל הקונה המאושר לקבל גם את שעון הכיס המוזהב של קלייד ואת מוצרי הקוסמטיקה שבהם השתמשה בוני.

המכירה הפומבית תתקיים באתר האינטרנט של בית RR ב-30 בספטמבר 2012. החברה אישרה את אוטנתיות החפצים באמצעות שירותיהם של מומחים בליסטיים וכן של הסופר שכתב את הביוגרפיה של צמד הפושעים, ג'ונתן דיוויס.

וורן בייטי ופיי דאנווי בתפקיד בוני וקלייד | צילום מסך

בשנות ה-30 המוקדמות של המאה הקודמת, בתקופת השפל הכלכלי הגדול, היו בוני פרקר בת ה-23 וחברה קלייד צ'מפיון בארו בן ה-25, אימתם של מוסדות בנקאיים רבים וכן אזרחים מן השורהבמרכז ארה"ב. הצמד כיכב בתקשורת האמריקאית ומשך תשומת לב רבה של קוראי העיתונים באותה תקופה.



בשנת 1934 נורה הצמד והנרג על ידי שוטרים מטקסס ולאויזיאנה, שתפסו את השניים באחד הכבישים הנטושים שהיה סמוך למקום מחבואם בלואיזיאנה. עד היום, ממשיך צמד הפושעים לעורר עניין, בעיקר בתור סיפור רומנטי על זוג אוהבים שהסתבך עם החוק, שהיה הבסיס לסרט שובר קופות משנת 1967, בו גילמו פיי דאנווי ווורן בייטי את הצמד. יתרה מכך, בעיירה גיבסלנד בלואיזיאנה מתקיים מדי שנה פסטיבל בוני וקלייד, סמוך לגל-עד שהוקם לזכרם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן