יום המסחר בבורסה ננעל במגמה מעורבת; כיל זינקה ב-7.9%

לאחר נעילה שלילית אתמול בבורסה בתל אביב, המתינו היום המשקיעים בארץ לדיווחים מהעולם: באסיה ננעל הבוקר המסחר במגמה חיובית, ובוול סטריט ממשיכים לעסוק בהרחבה באפשרות העלאת הריבית בדצמבר, על רקע דו"ח התעסוקה לחודש אוקטובר שפורסם ביום שישי האחרון.

הנושא שהעסיק את כלל שווקי העולם היום, הוא אפשרות העלאת הריבית על ידי הבנק המרכזי באמריקה. דו"ח התעסוקה בשוק האמריקאי לחודש אוקטובר שהתפרסם ביום שישי, עורר הדים, והגביר את התחזיות להעלאת ריבית קרובה על ידי הפד בארה"ב. 

תביעת המדינה נגד חברת כיל על אי תשלום ריביות ריכזה עניין היום: גובה התביעה עומד כעת על 450 מיליון שקלים. אתמול אושרו מסקנות ועדת ששינסקי 2 בוועדת הכספים. כיל נעלה את יום המסחר במגמה שלילית של 1.7%. חברות התקשורת המקומיות עדיין במוקד עקב רכישת גולן טלקום על ידי סלקום, שנעלה את יום המסחר עם עליה של 1%. פרטנר טיפסה ב-1.7% ובזק התחזקה ב-1.2%. מדד התקשורת עלה היום ב-1.2%.


המסחר בתל אביב, ננעל כאמור, במגמה מעורבת, כאשר מדד ת"א 25 ירד ב-0.5%, ות"א 100 נחלש ב-0.3%. מדד הבנקים איבד 0.2% מערכו 0.1%, מדד הנפט והגז ירד ב-1%, ומדד הנדל"ן התחזק ב-0.5%.

כלל ביטוח קפצה היום ב-7.9%, על רקע פרסום הצעות רכישה לחברה. קנון ירדה ב-0.1%, לאחר שאתמול ריכזה האחרונה עניין בעקבות הודעתה כי תמשיך להשקיע בחברת כלי הרכב קורוס.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן