יום המסחר בניו יורק התנהל במגמה מעורבת; מייסיס צללה בדוחות

המסחר בוול סטריט ננעל היום במגמה מעורבת. משקיעים בעולם ממתינים להחלטת הריבית של הפד האמריקאי, כשברקע דוח התעסוקה האמריקאי שפורסם ביום שישי האחרון. עונת הדוחות בעיצומה: טאואר הציגה דוחות טובים, אמדוקס ומייסיז צוללות.

המתח סביב העלאת הריבית על ידי הבנק המרכזי בארה"ב יצר עניין, לצד פרסום דוחות החברות. היום הורגשה תנועה דלילה באופן יחסי, בשל יום ההצדעה למשרתי צבא ארה"ב. חברת טאואר שנעלה את יום המסחר בעליה של 6.4%, פרסמה דוחות חזקים לרבעון השלישי, ויצאה עם רווח נקי של 14 מיליון דולר. חברת אמדוקס הציגה נתונים מאכזבים על רקע פרסום הדוחות אתמול, וסגרה את יום המסחר במגמה שלילית של 4.5%.

מניית עליבאבא היוותה מוקד עניין מרכזי, בשל מכירות הסינגלס דיי בסין, אך מנייתה ירדה ב-1.6%. מייסיז, פרסמה כי הרווח הנקי לרבעון השלישי עומד על 117 מיליון דולר, וצללה היום ב-6.6%. מדדי הנאסד"ק, דאו ג'ונס ו-S&P ננעלו כולם במגמה שלילית של 0.3%.

באירופה, נגיד הבנק המרכזי, מריו דרגי, החליט להוריד את הריבית בדצמבר ושוקל הרחבת המדיניות המוניטרית, במסגרתה ירכוש אג"ח בגובה 60 מיליארד יורו בחודש. 

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בבריטניה פרסמה נתון לפיו שיעור האבטלה במדינה, העומד על 5.3% הוא הנמוך ביותר מזה 7 שנים. יום המסחר בבורסת אירופה ננעל במגמה חיובית. מדד הפוטסי 100 עלה ב-3.5%, הדאקס עלה ב-0.7% והקאק זינק ב-0.8%. 

בורסות אסיה ננעלו במגמה מעורבת. מדד הנג סנג ירד ב-0.2%, ניקיי עלה ב-1%. אנליסטים מרחבי העולם ממשיכים לעסוק בסוגיית העלאת הריבית על ידי הפד. באם דוח התעסוקה האמריקאי לחודש נובמבר יציג מגמה מאוזנת, לא יהיה מנוס מלהעלות את הריבית כבר בחודש הבא.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן