יום המסחר בתל אביב ננעל בעליות שערים בעקבות וול סטריט

יום המסחר בבורסת תל אביב ננעל בעליות שערים לאחר פתיחה שלילת. עונת הדוחות בעיצומה, ובמוקד יום המסחר – פרסום דוחות הרבעון השלישי של ענקיות הנדל"ן, עזריאלי ומליסרון. אל על פרסמה אף היא את נתוניה, וסיימה בעלייה של 7.7% לעומת אשתקד. דיסקונט, לאומי ובזק צפויים להציג מחר את נתוני הרבעון, ומתקפת הטרור על פריז עדיין מרכזת עניין, כאשר אנליסטים בוחנים כיצד תושפע מכך הכלכלה העולמית.

הטרור בפריז ממשיך להכות גלים: היום נודע על מרדף שהתנהל בסמוך לעיר הבירה, ומעורר חששות כבדים באשר להשפעות הכלכליות על אירופה, ושווקים נוספים ככלל.

במוקד המסחר – החברות מפרסמות את דוחות הרבעון השלישי. אל על הציגה עלייה מרשימה של 7.7% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, והכנסותיה הסתכמו ב-647 מיליון דולר. המניה ננעלה במגמה שלילית של 2.5% בקירוב. ענקיות הנדל"ן עזריאלי ומליסרון הציגו אף הן דוחות: הראשונה טיפסה ב-11% ברבעון השלישי, ואילו מליסרון שמרה על נתונים דומים ביחס לשנה שעברה. מניית עזריאלי ירדה היום ב-1.5% ומליסרון טיפסה ב-0.5%. מחר צפויים להתפרסם דוחות לאומי, דיסקונט ובזק.

חברת שופרסל פרסמה כי היא מעוניינת בשיתוף פעולה עם חברת פריגו, ובכוונתה לשווק את תחליפי החלב שלה ברשת. שופרסל נחלשה היום ב-0.6%, ואילו פריגו התחזקה ב-0.5%. מנייה נוספת במוקד: טאואר אשר קפצה היום ב-4.4%, לאחר חזרתה למסחר.

המדדים המובילים בתל אביב ננעלו, כאמור, במגמה חיובית, כאשר מדד ת"א 25 ננעל בעליה של 0.7% בקירוב, ת"א 100 התחזק ב-0.6% ומדד הבנקים במגמה חיובית של 1.5%. מדד הנדל"ן עלה ב-0.5%, מדד הנפט והגז ירד ב-0.1% ומדד התקשורת טיפס ב-1%.

אתמול בערב נודע, כי ה-FDA, משרד המשפטים האמריקאי וסוכנויות פדרליות פתחו בחקירה פלילית נגד חברות ויטמינים ותוספי מזון, בשל חשד לפרסום אסור. החברות הרבלייף, GNC וויטמין שופ הציגו ירידות משמעותיות בניו יורק.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן