יום המסחר ננעל בעליות שערים; כיל זינקה ב-6%

על רקע העליות בוול סטריט אתמול, התנהל יום המסחר בבורסה בתל אביב בעליות שערים. ארית תעשיות, המתמחה בשיווק מוצרים אלקטרוניים ואלקטרו אופטיים, זינקה ב-17%, מניית כיל קפצה אף היא. עליות הורגשו גם במניות אבוגן וביונדווקס. מניית חלל שקפצה אתמול ב-9% רשמה היום ירידות, כמו גם מניית אלעל. היום יינעל המסחר בוול סטריט מוקדם מן הרגיל, עקב חג המולד. 

לאחר הירידות החדות במחירי הנפט בשבועות האחרונים, ובהמשך למגמת ההתחזקות שהורגשה אתמול, קפצה מניית כיל ב-6%. ישראמקו התחזקה ב-3% בקירוב, אבנר עלתה ב-1.7% ודלק קידוחים טיפסה ב-1.3%. ארית תעשיות, אשר חברת הבת שלה רשף טכנולוגיות חתמה על הסכם עם חברה הודית, ריכזה עניין ומנייתה זינקה ב-17%.

חברת אבוגן עלתה ב-10% בקירוב, ביונדווקס רשמה קפיצה של 10.5%, ואלעל שזינקה מתחילת השנה במאות אחוזים, הציגה היום ירידה של 4% בקירוב. מניית חלל תקשורת שזינקה אתמול ב-9%, נפלה היום ב-5% בקירוב. 

המדדים חתמו את יום המסחר בעליות: ת"א 25 עלה ב-1.3%, ת"א 100 טיפס ב-1%, מדד הבנקים רשם אף הוא עליה של 1%, מדד הנפט והגז טיפס ב-1.3%, מדד התקשורת התחזק ב-0.04% ומדד הנדל"ן קפץ ב-1.3%. עקב חופשת חג המולד, מתנהל עתה יום המסחר בוול סטריט במתכונת מקוצרת, כאשר הוא יסתיים בשעה 20:00 בערב (שעון ישראל). 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן