יום המסחר ננעל בעליות שערים; נייס טיפסה ב-3%

המסחר בבורסה בתל אביב התנהל בעליות שערים, בהמשך למגמה אתמול ועל רקע התנהלות חיובית בוול סטריט. עונת הדוחות המקומית נמשכה גם היום, כאשר סלקום ומזרחי טפחות היו במוקד. מתקפת הטרור על צרפת המשיכה להעסיק את שווקי העולם גם היום.

בורסות אסיה ננעלו הבוקר במגמה מעורבת. אתמול נפתח לראשונה שבוע המסחר בעולם לאחר האירועים הקשים בפריז בסוף השבוע, בצל החשש כי הם ישפיעו לרעה על השווקים. למרות זאת, במחלקת המחקר של FXCM ישראל אמרו הבוקר: "נראה כי הפיגועים בפריז לא השפיעו על המסחר בשוקי ההון, והמשקיעים לא רואים באירועים הגיאו-פוליטיים הללו כבעלי השפעה מקרו כלכלית כלשהי". הבורסה בניו יורק מתנהלת עתה במגמה חיובית.

מדד ת"א 25 התחזק ב-0.2%, מדד ת"א 100 עלה ב-0.8% גם הוא ומדד הבנקים טיפס ב-0.7%. מדד התקשורת, הציג קפיצה משמעותית של 2%. מדד הנדל"ן עלה אף הוא ל-0.02% ומדד הנפט והגז טיפס ב-0.2%.

מניית סלקום נעלה את יום המסחר במגמה חיובית של 1.5%, לאחר שפירסמה דוחות מאכזבים. ברבעון השלישי צנח הרווח הנקי של החברה ב-62%, ועמד על 42 מיליון שקל. זאת, לעומת 106 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה. הכנסות סלקום ירדו בשיעור של 9.6%, ועמדו על מיליארד שקל. מניית בנק מזרחי טפחות עלתה היום ב-0.4%, לאחר שהכנסותיו ברבעון הקודם הגיעו לשיא – 1.44 מיליארד שקל. בנוסף רשם הבנק רווח נקי של 316 מיליון שקל. מדובר על שינוי שאינו משמעותי לעומת הרבעון השלישי של 2014, אז הרווח הנקי של הבנק עמד על 313 מיליון שקל. 

חברת נייס סיימה את יום המסחר השלישי לשבוע זה, בקפיצה של 2.5%, וחברת אלביט עלתה אף היא ב-2.4%. מניית מנקיינד נפלה ב-2.6%, לאחר שצנחה אתמול ב-6.5%. מניית פריגו, שהחלה את יום המסחר בירידה, סיימה אותו בעלייה של 1.3%, לאחר שחזרה מניו יורק עם פער שלילי. 

עונת הדוחות נמשכת, ובימים הקרובים בזק, לאומי ודיסקונט יפרסמו את נתוניהן לרבעון השלישי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן