יום המסחר ננעל בעליות שערים

המסחר בבורסה בתל אביב התנהל במגמה חיובית, על רקע המגמה המעורבת בעולם והתגברות ההערכות במשק כי הפד האמריקאי יעלה את הריבית בחודש הבא. החברות במשק ממשיכות לפרסם את נתוניהן לרבעון השלישי, כאשר פרטנר פרסמה היום כי הפסידה 9 מיליון שקלים ברבעון האחרון. עוד בעניין זה, הסכם הרכישה של גולן טלקום על ידי סלקום ממשיך לעורר את זעמו של משרד האוצר, אשר הבהיר אתמול בוועדת הכלכלה כי הוא מתנגד לעסקה בכל תוקף, וינסה לעצרה בכלים משפטיים.

אמש ננעל המסחר בניו יורק במגמה מעורבת, על רקע המתנה המשקיעים להחלטת הריבית לחודש הבא. כזכור, ביום שישי האחרון פורסמו נתוני התעסוקה בארצות הברית לחודש אוקטובר אשר היכו את התחזיות והגבירו את ההערכה כי הפד יעלה את הריבית בדצמבר.

על רקע עונת הדוחות, פרסמה פרטנר את הדוחות לרבעון האחרון, לפיו ירדה ב-9%, והפסידה 9 מיליון שקלים. את יום המסחר, סיימה החברה בירידה של 2% בקירוב, סלקום נחלשת ב-3% ובזק עולה ב-1.4%. מניות הפארמה ממשיכות לרכז עניין, וחתמו את יום המסחר בעליות: פריגו עלתה ב-3%, אופקו טיפסה ב-4%, טבע ירדה ב-0.3% ומנקיינד ממשיכה לצלול, וסגרה את היום בנעילה שלילית של 8.8%.

עליות שערים הורגשו ברוב המדדים: ת"א 25 – עלה ב-0.6%, ת"א 100 עלה אף הוא ב-0.7%, מדד הבנקים ירד ב-0.4 בקירוב, מדד התקשורת עלה ב-1%, מדד הנפט והגז טיפס ב-0.5% ומדד הנדל"ן סגר את המסחר בעליה של 0.9%. 

עונת הדוחות תימשך גם בימים הקרובים. בתום יום המסחר, הודיעה הבורסה כי תחסום חברות זרות שלא התאגדו בישראל, מלהיסחר בה. וזאת, בשל הרצון לשמור על צביון ישראלי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן