יורוטרייד: התמורה ממכירת המלון בגרמניה תעבור לבעלי האג"ח

חברת הנדל"ן יורוטרייד, הנמצאת בקשיים ותחת אזהרת "עסק חי" מאז 2009, הודיעה היום (ד'), כי במסגרת הסדר החוב מול מחזיקי האג"ח (מסדרה א') תעביר את התמורה ממכירת מניות חברה בת שבבעלותה מלון בסאארברוקן שבגרמניה. המלון נמצא בבעלותה של – EUROTRADE HOTELS EUROPE והצעת רכש למניות החברה הוגשה לבעלי האג"ח מצידו של רוכש במארס האחרון.

הרוכש הציע לקנות את מלוא ההחזקה במניות החברה הבת, זאת רק לאחר שהמניות תהיינה "נקיות מכל שעבוד", למעט זכויות שניתנו לבנק הגרמני LLBW. ככלל, לחברה הבת של יורוטרייד גירעון של 7.6 מיליון יורו כתוצאה מהפסדים בשנים קודמות.

חלק מתוכנית ההנהלה לשיפור תוצאות הפעילות של החברה הבת, כמו גם שיפור יכולת תשלום החוב לבנקים וגם למחזיקי האג"ח, הינה מציאת קונה לבית המלון והגעה להסדר מוסכם עם בעלי איגרות החוב.

באסיפת מחזיק האג"ח בתחילת השנה הוסכם על דחייה כללית של תשלומי החוב לבעלי האג"ח – ובלבד שהדבר יבוצע לא יאוחר מסוף 2012. יתרת ההתחייבויות של יורוטרייד לבעלי האג"ח עומדת על יותר מ-66 מיליון שקל.

מכירת המלון בסאארברוק לרוכש תסייע לממן את הגירעון בהון החוזר, הכולל את פירעון החוב לבעלי האג"ח בין היתר, שכן הוא אינו יכול להתבצע מתזרים המזומנים השוטף של החברה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן